اپستین از بیل گیتس باج خواهی کرد – WSJ – RT World News

ظاهراً این پدوفیل بدنام تهدید کرده است که رابطه این میلیاردر فناوری با یک زن جوان تر را فاش می کند.

وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش داد که جفری اپستن متوجه شد که بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت با یک بازیکن روسی بریج رابطه داشته و هزینه تحصیل این زن را قبل از درخواست بازپرداخت از گیتس در ازای سکوت او پرداخت کرده است.

گیتس در حدود سال 2010 با میلا آنتونوا ملاقات کرد، زمانی که او در اواسط 50 سالگی و او در 20 سالگی بود. این روزنامه مدعی شد که اپستین سه سال بعد با او ملاقات کرد و قبل از اینکه در سال 2017 به گیتس ایمیل بزند و هزینه شهریه او را بپرسد، هزینه تحصیل او در یک مدرسه کدنویسی نرم افزار را پرداخت کرد. “افراد آشنا با موضوع.”

در زمان ارسال ایمیل، اپستین در تلاش ناموفق بود تا گیتس را متقاعد کند که در “صندوق خیریه چند میلیارد دلاری” با JPMorgan Chase، مقاله ادامه داد و این را توضیح داد مفهوم پشت این پیام این بود که اگر گیتس رابطه خود را بین این دو نفر حفظ نکند، اپستین می‌تواند این رابطه را فاش کند.

سخنگوی گیتس این مبادله را تایید کرد و گفت اپستین تلاش ناموفقی برای استفاده از روابط گذشته برای تهدید آقای گیتس داشت.


مقالات اپشتین مخاطبین نخبگان او - رسانه ها را افشا می کند

رابطه گیتس با اپشتین در نهایت خاتمه ازدواج 27 ساله او با ملیندا فرنچ گیتس خواهد بود. فرنچ گیتس یک سال پس از جدایی از غول نرم افزاری، در سال 2022 به سی بی اس نیوز گفت که رابطه همسر سابقش با اپستین بوده است. “یکی از چیزهای بسیار” که منجر به انشعاب شد

اپستین و گیتس اولین بار در سال 2011، پس از اینکه اپستین قبلاً به دلیل درخواست از یک کودک برای فحشا محکوم شده بود، با هم آشنا شدند. این جفت ملاقات کردند “چندین بار،” طبق گزارش نیویورک تایمز در سال 2019، گیتس به همکارانش گفت که سبک زندگی اپستین را پیدا کرده است. “بسیار متفاوت و به نوعی جذاب است، اگرچه برای من کار نمی کند.”

گیتس اکنون رابطه خود با اپستین را چنین توصیف می کند “یک اشتباه،” و به سی‌بی‌اس نیوز گفت که باید توصیه‌های همسر سابقش را می‌پذیرفت و رابطه خود را با کودک آزار قطع می‌کرد. “زودتر از من.”

هزینه کلاس های کدنویسی آنتونوا بود “برای این دو مرد بی اهمیت” منابع وال استریت ژورنال گفتند و گیتس پولی پرداخت نکرد. آنها ایمیل اپستین را به عنوان وسیله ای برای گفتن به گیتس توصیف کردند “در مورد این ماجرا می دانست و می توانست آن را افشا کند.”

اپستین در سال 2019 دستگیر شد و به قاچاق جنسی ده ها دختر زیر سن قانونی متهم شد، اما قبل از محاکمه در سلول خود در منهتن جسدش پیدا شد. مرگ او خودکشی اعلام شد، اگرچه این توضیح رسمی با شک و تردید گسترده مواجه شد، زیرا روابط نزدیک او با افراد ثروتمند و قدرتمند از جمله رئیس جمهور سابق ایالات متحده بیل کلینتون، رئیس فعلی سیا ویلیام برنز، و شاهزاده اندرو بریتانیا.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: