گروه حمایت از سیاهپوستان نسبت به سفر به فلوریدا هشدار می دهد – RT World News

NAACP ادعا می کند که لفاظی های فرماندار ران دیسانتیس ضد بیدار شدن به منزله «خصومت آشکار» با سیاه پوستان است.

NAACP، گروه حمایت از سیاهپوستان که به عنوان انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوستان تأسیس شده است، روز شنبه یک توصیه مسافرتی در مورد ایالت فلوریدا صادر کرد و به آن اشاره کرد که فرماندار ران دیسانتیس توصیف کرد. “تلاش های تهاجمی برای پاک کردن تاریخ سیاه پوستان و محدود کردن تنوع، برابری و برنامه های گنجاندن در مدارس فلوریدا.”

فلوریدا آشکارا با آمریکایی های آفریقایی تبار، رنگین پوستان و LGBTQ+ دشمنی می کند. مشاوره می خواند. قبل از سفر به فلوریدا، لطفاً درک کنید که ایالت فلوریدا کمک‌ها و چالش‌های پیش روی آمریکایی‌های آفریقایی تبار و سایر جوامع رنگین پوست را کاهش می‌دهد و به حاشیه رانده می‌شود.»

متهم كردن دولت به داشتن “اعتراضات را جرم انگاری کرد، توانایی معلمان را برای آموزش تاریخ آفریقایی-آمریکایی محدود کرد و درگیر جنگی آشکار علیه تنوع و شمول بود.” NAACP آنچه را که به عنوان یک قاب در نظر گرفته بود محکوم کرد “به نظر می رسد تلاش برای خاموش کردن صدای آمریکایی های آفریقایی تبار،” ادعا می کند که دیسانتیس این را روشن کرده است آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالت فلوریدا استقبال نمی کنند.


دیسانتیس از کالیفرنیا بازدید می کند،

علاوه بر مواجهه با “خصومت آشکار” قبلاً ذکر شد، توصیه سفر به کسانی که در فلوریدا سرمایه گذاری می کنند هشدار می دهد که فرزندانشان از این فرصت محروم خواهند شد “تاریخ دقیق آفریقایی-آمریکایی، که شامل سابقه بردگی، جداسازی، بی عدالتی نژادی و نژادپرستی سیستماتیک است.”

دریک جانسون، رئیس و مدیر عامل NAACP، دیسانتیس را متهم کرد که با حذف یک درس مطالعات آمریکایی آفریقایی آمریکایی پیشرفته از برنامه درسی مدارس دولتی، علیه آرمان‌های دموکراتیک ایالات متحده روی آورده است و از سیاهپوستان آمریکایی و آنها خواست. “متحدان” به “بایست و بجنگ” در بیانیه مطبوعاتی همراه با این مشاوره، بر خلاف سیاست های استاندار

DeSantis استدلال کرده است که کلاس AP مورد بحث مملو از نادرستی واقعی بود، به میزان “تلقین” به جای آموزش او هیئت کالج، شرکتی که پشت سیستم AP است را تشویق کرد تا یک برنامه درسی اصلاح شده را ارائه کند “محتوای قانونی و دقیق تاریخی.”

قانون Stop WOKE فلوریدا که سال گذشته تصویب شد، مدارس را از آموزش این که هر فردی ذاتاً نژادپرست یا مسئول جنایات تاریخی است به دلیل رنگ پوست خود منع می کند، و DeSantis از شورای آموزش ایالتی خواسته است که تدریس نظریه نژاد انتقادی را ممنوع کند. فرماندار با اشاره به اینکه قوانین فلوریدا قبلاً نیاز به آموزش دارد، با اتهامات نژادپرستی مقابله کرد تمام تاریخ آمریکا، از جمله برده داری، حقوق مدنی، [and] تفکیک».

NAACP قانون Stop WOKE را در کنار قانون مبارزه با خشونت، اختلال و غارت و قانون حفاظت از اجرای قانون و قانون حمل و نقل قانون اساسی فهرست کرده است. “اقدامات بحث برانگیز ضد حقوق مدنی” توسط دولت دیسانتیس بر جامعه سیاهپوستان تحمیل شد.

در سرشماری سال 2020، فلوریدا 12.4٪ سیاه پوست، 18.7٪ اسپانیایی و 61.6٪ سفیدپوست بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: