اولین عکس های ستاره کی پاپ J-Hope در سطح نظامی یکنواخت آنلاین

اولین عکس های ستاره کی پاپ J-Hope در سطح نظامی یکنواخت آنلاین

J-Hope بعد از جین دومین عضو گروه کی پاپ BTS است که در ارتش ثبت نام کرده است.

جونگ هوسوک، یکی از اعضای گروه پسرانه کی پاپ BTS که نامزد دریافت جایزه گرمی شده است، در تصاویری که به صورت آنلاین منتشر شده است، در حال لذت بردن از یک وعده غذایی با هم گروهی هایش دیده می شود. در یکی دیگر از عکس های دسته جمعی، جی هوپ که او را در میان مردم می شناسند، با لباس نظامی و با انگشتانش قلب می سازد. این عکس ها یک هفته پس از آغاز خدمت سربازی اجباری جی هوپ در کره جنوبی منتشر شده است. او دومین عضو گروه کی پاپ است که پس از جین، قدیمی ترین، که در دسامبر به ارتش پیوست، این کار را انجام می دهد.

به گزارش Koreaboo، عکس های J-Hope از طریق اپلیکیشن رسمی نظامی به نام «کمپ» منتشر شده است. این رسانه گفت که این برنامه تلفن همراه عکس های رسمی آپلود شده توسط ارتش، اطلاعات مربوط به وعده های غذایی روزانه کسانی که ثبت نام کرده اند و مکانی که می توان نامه ها را به صورت مجازی ارسال کرد، ارائه می دهد.

در عکس‌ها، جی هوپ لبخند بزرگی بر لب دارد و ژست انگشت شست به بالا.

به گزارش ورایتی، آموزش ابتدایی J-Hope در یک اردوگاه ارتش در Wongju، در جنوب پایتخت سئول انجام خواهد شد و به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت. قبل از رفتن به تمرین هفته گذشته، ستاره موسیقی پاپ هم در اینستاگرام و هم در Weverse، یک برنامه محبوب در کره جنوبی، کات خود را فاش کرده بود.

برای همه مردان توانمند در کره جنوبی بین سنین 18 تا 28 سال اجباری است که به مدت 18 تا 21 ماه در ارتش خدمت کنند.

نام نویسی نظامی اعضای BTS توجه نه تنها طرفداران بلکه سیاستمداران در کره جنوبی را نیز به خود جلب کرده است. برخی از قانونگذاران ایده اعطای معافیت از خدمت سربازی اجباری به گروه ضربه خورده را مطرح کردند تا به آنها اجازه داده شود در عوض به فعالیت خود ادامه دهند.

با این حال، آژانس گروه در سال گذشته اعلام کرد که همه اعضا قصد دارند تا سال 2025 وظیفه نظامی خود را تکمیل کنند.