اوربان پیش‌بینی می‌کند که این برای ضد واکسن‌ها «جنگ یا مرگ» خواهد بود – اخبار RT World

ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان گفت که واکسیناسیون همه شهروندان مجارستانی در برابر کووید-19 اجتناب ناپذیر است و بیان کرد که حتی تندروترین ضد واکسن ها نیز در نهایت با انتخاب بین مرگ بر اثر ویروس و تزریق جراح مواجه خواهند شد.

رهبر مجارستان روز جمعه در صحبت با رادیو Kossuth به کسانی که تمایلی به واکسینه شدن علیه ویروس کرونا ندارند انتقاد کرد و آنها را یک تهدید خواند. “نه تنها به خود، بلکه به دیگران.”

در پایان، همه باید واکسینه شوند. حتی ضد واکسن ها هم متوجه خواهند شد که یا واکسینه می شوند یا می میرند. بنابراین، من از همه می خواهم که از این فرصت استفاده کنند.

اوربان با بیان اینکه کشور عضو اتحادیه اروپا در حال حاضر موج چهارم کروناویروس خود را تجربه می کند، این وضعیت را به گردن کسانی می اندازد که واکسینه نشده اند. نخست وزیر مدعی شد: “اگر همه تلقیح می شدند، موج چهارم وجود نداشت یا فقط موج کوچکی بود.”

ادامه مطلب


نرخ کووید آلمان را به

اوربان علاوه بر ترغیب افراد واکسینه نشده برای رفتن و در نهایت تزریق واکسن‌های تزریقی، فاش کرد که قبلاً سه دوز از واکسن کرونا را مصرف کرده است.

“تنها چیزی که ما را در برابر ویروس محافظت می کند واکسیناسیون است. و ما اکنون نیز می بینیم، حداقل کارشناسان به اتفاق آرا می گویند، که چهار تا شش ماه پس از واکسیناسیون دوم، قدرت محافظتی واکسن ضعیف می شود. بنابراین، یک واکسیناسیون سوم موجه است” او گفت.

مجارستان قبلاً اقدامات جدید ضد کووید را اعلام کرده است، اگرچه تا حدودی کمتر از اقدامات سختگیرانه پیشنهادی اتاق پزشکی این کشور در روز چهارشنبه. این نهاد پزشکی خواستار ممنوعیت کامل رویدادهای دسته جمعی شد و پیشنهاد کرد ورود به رستوران ها، تئاترها و سایر مکان های سرپوشیده مشروط به داشتن گواهی تلقیح کووید-19 باشد. در عوض، بوداپست پوشیدن ماسک اجباری را برای اکثر محیط‌های سرپوشیده و همچنین اجباری کردن واکسن‌های تقویتی برای همه کارکنان پزشکی از روز شنبه در نظر گرفت.

مجارستان، کشوری 10 میلیونی، مجارستانی که تعداد مبتلایان به کووید را ثبت کرده اند، درست زیر مرز یک میلیون قرار دارد. روز جمعه، با نزدیک به 11300 ابتلای جدید به کووید، رکورد روزانه جدیدی را ثبت کرد. بیش از 32700 نفر در مجارستان در طول این بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید