انگلیس در دور تازه‌ای از تحریم‌ها، الماس روسیه را در G7 ممنوع می‌کند

انگلیس در دور تازه‌ای از تحریم‌ها، الماس روسیه را در G7 ممنوع می‌کند

بریتانیا همچنین به ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین وعده هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی دوربرد را داده است.

لندن:

دولت وی در بیانیه ای اعلام کرد، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا قصد دارد در حمایت از اوکراین، الماس و واردات فلزات روسیه از روسیه شامل مس، آلومینیوم و نیکل را ممنوع کند.

بریتانیا همچنین 86 نفر از افراد و شرکت‌های دیگر از مجتمع صنعتی نظامی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، علاوه بر آن‌هایی که در صنایع انرژی، فلزات و کشتیرانی دخیل هستند را هدف قرار داده است.

دولت گفت که اینها شامل کسانی هستند که از کرملین برای تضعیف فعالانه تاثیر تحریم های موجود حمایت می کنند، زیرا بریتانیا به همکاری با شرکای G7 برای مقابله با همه اشکال دور زدن تحریم ها ادامه می دهد.

روز دوشنبه، بریتانیا به رئیس‌جمهور اوکراین وعده هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی دوربرد را به ولودیمیر زلنسکی داد که در چارچوب یک تور اروپایی با هدف تامین سلاح‌های جدید برای ضدحمله علیه روسیه از این کشور بازدید کرد.

رهبران دموکراسی های پیشرفته ژاپن، ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، فرانسه، کانادا و ایتالیا نشست گروه هفت (G7) خود را روز جمعه در هیروشیما آغاز می کنند.

کشورهای گروه 7 آماده استفاده از نشست سران برای اعلام تحریم های تشدید شده علیه روسیه و بحث درباره استراتژی درگیری بیش از یک ساله هستند که هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)