انوسوکه ایچیکاوا بازیگر سرشناس کابوکی در حال ریزش پیدا شد، والدین مرده بودند: گزارش

بازیگر مشهور کابوکی در حال سقوط پیدا شد، والدین مرده اند: گزارش

Ennosuke Ichikawa در حالی که داخل کمد نشسته بود پیدا شد و در وضعیت بحرانی نیست.

توکیو ژاپن:

رسانه‌های محلی روز پنجشنبه گفتند که یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران کابوکی ژاپن در حالی که هر دو والدینش در خانه فرو رفته بودند پیدا شد که مرگ آنها تایید شد.

خبرگزاری جیجی پرس و دیگر رسانه های محلی به نقل از منابع پلیس اعلام کردند، انوسوکه ایچیکاوا، 47 ساله، ظاهراً در حالی که در داخل کمد خانه خود در توکیو از هوش می رفت، توسط مامور خود پیدا شد.

جیجی و شبکه تلویزیونی عمومی NHK گفتند که نیروهای امدادی پدر 76 ساله او که او نیز یک بازیگر کابوکی بود و مادر 75 ساله او بیهوش شدند و بعداً تایید شد که این زوج جان خود را از دست داده اند.

جیجی گزارش داد که پلیس در حال بررسی جزئیات این حادثه است و به نظر می رسد یادداشت خودکشی ایچیکاوا را در داخل خانه نوشته است.

سخنگوی پلیس توکیو که از ذکر نام خود خودداری کرد، تایید کرد که مرد و زن هفتاد ساله ای کشته شده اند، اما اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.

جیجی گفت که ایچیکاوا در داخل کمد نشسته بود و در وضعیت بحرانی نیست.

ایچیکاوا اولین کار خود در کابوکی را در سال 1980 انجام داد و به یکی از مشهورترین اجراکنندگان کشور تبدیل شد. او همچنین به برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها راه یافت و در عین حال به اجرای تئاتر سنتی ادامه داد.

او کابوکی را در لندن، آمستردام و در خانه اپرای پاریس اجرا کرد و بر اساس وب سایت رسمی او، نامزد دریافت جایزه لارنس اولیویه برای اجرای رقص شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)