انفجار در کارخانه نزدیک بلگراد، کشته و زخمی گزارش شد – اخبار RT World

شماری از انفجارها یک کارخانه مهمات در حومه بلگراد لستانه را لرزاند و گزارش های صربستان حاکی از کشته شدن دست کم دو نفر و زخمی شدن بیش از ده ها نفر است.

عکس‌ها و فیلم‌هایی که ظاهراً از این صحنه ظاهر می‌شوند، ابرهای بزرگی از دود سفید را نشان می‌دهند که بر فراز محل می‌چرخد و تعدادی انفجار کوچک‌تر پس از یک انفجار بزرگ‌تر اولیه گزارش شده است.

به گفته وزارت کشور، اولین انفجار حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز سه شنبه به وقت محلی (13 به وقت گرینویچ) روی داد. مقامات به رسانه های محلی گفته اند که خطر واقعی انفجارهای بیشتر وجود دارد.

به گزارش رسانه‌های محلی، انفجارها در یک کارخانه موشک‌سازی و زمانی رخ داد که سوخت موشک مشتعل شد. گزارش ها حاکی از آن است که در زمان انفجار حدود 100 کارگر در این مرکز شیفت بودند. به گزارش تی وی پروا، دو نفر کشته و حداقل 15 نفر زخمی شدند.

طبق گزارش ها، سه نفر به بخش مراقبت های ویژه و دو نفر دیگر به آکادمی پزشکی نظامی منتقل شده اند.

وزارت داخله گفت که این انفجار بوده است “گزارش شده در یک کارخانه” در جاده کمربندی در Leštane، نزدیک Bubanj Potok، و آتش نشانان و پلیس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

پنج خدمه آمبولانس در حال حرکت به محل حادثه مشاهده شدند، در حالی که پلیس تردد در منطقه را متوقف و تغییر مسیر داده است. نیروهای اورژانس اعلام کردند که همچنان در جستجوی مجروحان هستند. به گزارش خبرنگار Blic، مردم از منطقه جنگلی اطراف فریاد می زدند که کمک کند.

ساکنان محلی ادعا کردند که زمین برای تقریبا یک دقیقه پس از انفجار اولیه تکان خورده است، در حالی که دیگران گفتند که فکر می کنند منطقه مورد حمله قرار گرفته است.

جزئیات به دنبال