شوهر مرکل در کانون توجه قرار می گیرد تا به انتقاد از واکسکس نشده ها بپردازد – RT World News

پروفسور یواخیم ساوئر، همسر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، شهروندان واکسینه نشده را مورد انتقاد قرار داد و گفت که آنها علم را نادیده می گیرند و “تنبل” هستند.

شگفت آور است که یک سوم جمعیت از شواهد علمی پیروی نمی کنند. تا حدی این به تنبلی و از خود راضی بودن آلمانی ها برمی گرددسائر در اظهارنظرهای عمومی نادر به روزنامه ایتالیایی La Repubblica و توسط Die Welt انتخاب شده است.


آمریکایی ها توصیه کردند از 2 کشور دیگر اتحادیه اروپا اجتناب کنند

شوهر صدراعظم نیز به شدت از کسانی که از جمله پزشکان و دانشمندان هستند، انتقاد کرد.واکنش ایدئولوژیک به چیزی که آنها دیکتاتوری واکسیناسیون می دانند.

سائر، که استاد شیمی کوانتومی است، همچنین ابراز امیدواری کرد که این بیماری همه گیر باعث علاقه نسل های جدید به علم شود.

چه خوب است که بسیاری به علم علاقه مند شوند و تصمیم به مطالعه آن داشته باشند، نیاز است،” او گفت.

روز دوشنبه، گزارش شده است که خود مرکل وضعیت کووید 19 آلمان را “بسیار دراماتیکو با وجود اعتراضات گسترده در سراسر اروپا که به دلیل محدودیت‌های موجود انجام شده بود، از اقدامات سخت‌تر حمایت کرد.

آلمان به همراه تعدادی دیگر از کشورهای اروپایی از جمله اتریش و اسلواکی اکنون با افزایش بی سابقه ای در تعداد کووید روبرو هستند. ینس اسپان وزیر بهداشت روز دوشنبه هشدار داد که تا پایان زمستان تقریباً همه در آلمان “واکسینه شده، بهبود یافته یا مرده

اوایل روز سه‌شنبه، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) توصیه کرد که آمریکایی‌ها از سفر به آلمان و دانمارک به دلیل وخامت اوضاع اپیدمیولوژیک خودداری کنند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید