اظهارات بزرگ مدیر عامل در مورد مقررات

سازنده ChatGPT ممکن است اروپا را ترک کند اگر...: اظهارات بزرگ مدیرعامل در مورد مقررات

قبل از در نظر گرفتن خروج، OpenAI سعی خواهد کرد با مقررات اروپا در هنگام تنظیم مطابقت داشته باشد.

لندن:

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، روز چهارشنبه گفت که سازنده ChatGPT در صورتی که نتواند از مقررات آینده هوش مصنوعی (AI) اتحادیه اروپا تبعیت کند، ممکن است اروپا را ترک کند.

اتحادیه اروپا در حال کار بر روی اولین مجموعه قوانین جهانی است که بر هوش مصنوعی حاکم است. به عنوان بخشی از پیش نویس، شرکت هایی که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT را به کار می گیرند، باید هر گونه مطالب دارای حق چاپ را که برای توسعه سیستم های خود استفاده می شود، افشا کنند.

آلتمن در رویدادی در لندن گفت، قبل از در نظر گرفتن خروج، OpenAI سعی خواهد کرد تا زمانی که مقررات در اروپا تنظیم شود، مطابقت داشته باشد.

او به رویترز گفت: «پیش‌نویس فعلی قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا بیش از حد تنظیم‌کننده خواهد بود، اما شنیده‌ایم که این قانون پس گرفته می‌شود. آنها هنوز در مورد آن صحبت می کنند.

نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا در اوایل ماه جاری بر سر پیش نویس این قانون به توافق رسیدند. اکنون برای بررسی جزئیات نهایی لایحه بین نمایندگان مجلس، شورا و کمیسیون بحث و تبادل نظر خواهد شد.

آلتمن می‌گوید: «آن‌ها می‌توانند کارهای زیادی مانند تغییر تعریف سیستم‌های هوش مصنوعی عمومی انجام دهند. “کارهای زیادی وجود دارد که می توان انجام داد.”

سیستم هوش مصنوعی عمومی مقوله‌ای است که توسط قانون‌گذاران برای در نظر گرفتن ابزارهای هوش مصنوعی با بیش از یک برنامه کاربردی، مانند مدل‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT پیشنهاد شده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)