استرالیا زمان انتظار برای عکس های تقویت کننده COVID-19 را در میان ترس Omicron کوتاه می کند

استرالیا زمان انتظار برای عکس های تقویت کننده کووید را در میان ترس Omicron کوتاه می کند

استرالیا از هر دو واکسن فایزر و مدرنا در برنامه تقویت کننده خود استفاده خواهد کرد. (فایل)

کانبرا:

استرالیا روز یکشنبه اعلام کرد که پس از افزایش موارد نوع Omicron، زمان انتظار برای دریافت واکسن های تقویت کننده کووید-19 را کاهش می دهد.

استرالیا قبلاً گفته بود که به همه افراد بالای 18 سال و کسانی که دوز دوم واکسن خود را شش ماه قبل تزریق کرده اند، یک تقویت کننده COVID-19 ارائه می دهد.

اما با افزایش موارد ابتلا به نوع Omicron، وزیر بهداشت استرالیا، گرگ هانت گفت که فاصله زمانی به پنج ماه پس از دوز دوم کاهش می یابد.

هانت در بیانیه ای ایمیلی گفت: “یک دوز تقویت کننده، پنج ماه یا بیشتر پس از دوز دوم، مطمئن می شود که محافظت از دوره اولیه حتی قوی تر و طولانی تر است و باید به جلوگیری از گسترش ویروس کمک کند.”

«داده‌های اسرائیل حاکی از کاهش نرخ عفونت در گروه‌های سنی واجد شرایط، بیماری شدید در افراد بالای 40 سال و مرگ و میر در افراد بالای 60 سال است.»

استرالیا از هر دو واکسن فایزر و مدرنا در برنامه تقویت کننده خود استفاده خواهد کرد.

استرالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین واکسینه شدن را دارد و حدود 90 درصد افراد بالای 16 سال به طور کامل واکسینه شده اند.

با این حال، استرالیا روز شنبه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 1753 مورد ابتلا به کووید-19 را شناسایی کرده است که در هفته گذشته حدود 3 درصد افزایش داشته است و بالاترین مجموع روزانه از 29 اکتبر است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)