از کارمندان اپل خواسته شد که در شب کریسمس دست از کار بکشند – RT World News

گروهی که برای حقوق کارمندان اپل مبارزه می‌کنند، از کارگران خواسته است در شب کریسمس بیرون بروند و از مشتریان خواسته‌اند در آن روز از خرید محصولات اپل خودداری کنند.

Apple Together، گروهی از سازمان دهندگان در داخل شرکت، گفت که کارگران خواستار آن هستند “محل کار محترمانه” مرخصی استعلاجی با حقوق، “مراقبت مناسب از سلامت روان” و محافظت بهتر در طول همه گیری کووید-19.

این گروه از مشتریان خواست که محصولات اپل را در شب کریسمس نخرند. از اپل بخواهید که تصویر خود را با کیف پول شما حفظ کند. از فروشگاه ها خرید نکنید آنلاین خرید نکنید» Apple Together در بیانیه ای در توییتر گفت.

مشخص نیست که چه تعداد از کارمندان در این خروج شرکت خواهند کرد. به گزارش 9to5mac.com، در حالی که برخی از کارمندان شرکت ها در شب کریسمس و در تعطیلات آخر هفته کریسمس مرخصی خواهند داشت، بسیاری از کارگران خرده فروشی شرکت قرار است کار کنند.

بر اساس گزارش The Verge، در ماه ژوئن، حدود 80 کارمند نامه ای به تیم کوک، مدیر عامل اپل نوشتند و خواستار آن شدند که به تعداد بیشتری از کارگران اجازه داده شود که از راه دور کار کنند تا مجبور شوند به دفاتر خود بازگردند.

در ماه آگوست، گروهی از کارمندان اپل یک وب سایت راه اندازی کردند تا داستان هایی در مورد آزار و اذیت و تبعیض در محل کار جمع آوری کنند. مال شرکت “فرهنگ رازداری قلعه ای مبهم و ترسناک ایجاد می کند.” وب سایت گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: