ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل “سمی” است، ادعا می کند خواهر ناتنی اش

ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل

سامانتا مارکل گفت که شاهزاده هری و مگان مارکل “برای یکدیگر ناسالم” هستند.

سامانتا مارکل خواهر ناتنی بزرگتر مگان مارکل در مصاحبه با 7News Spotlight در استرالیا گفت که رابطه مشترک شاهزاده هری و دوشس ساسکس “سمی” است و این زوج “برای یکدیگر ناسالم” هستند.

تریلر این سریال شامل نماهایی از شاهزاده هری و همسرش در زمان های مختلف رابطه آنها به همراه صداپیشگی سامانتا است که می گوید: “آنها واقعا برای یکدیگر ناسالم هستند.” او همچنین می گوید: “این یک رابطه سمی است.” خانم سامانتا همچنین ادعا می‌کند که اگر پدرشان، توماس مارکل پدر نبود، خواهرش «هنوز پیشخدمت» بود.

این تریلر همچنین برخی از ضبط‌های خانگی دوشس در دوران نوجوانی را که قبلاً دیده نشده بود به همراه مصاحبه‌هایی از توماس مارکل پدر و برادر ناتنی مگان مارکل، توماس مارکل جونیور نشان می‌دهد.

تریلر 57 ثانیه ای با فیلمی از رانندگی دوشس با یک کانورتیبل در حالی که لباس مجلسی و تاج به تن داشت آغاز می شود. صداپیشه در این ویدئو می گوید: “جهان هرگز مگان را اینگونه ندیده بود، ملکه بازگشت به خانه.”

ادامه می‌دهد: «خاطرات ارزشمند، حقایق خانگی و نوارهای مخفی همه در حال بیرون آمدن هستند».

علاوه بر این، آقای توماس جونیور در این کلیپ کوتاه اعلام می کند: “ما قرار نیست برویم. این همه چیز را تغییر خواهد داد.”

پدر مگان مارکل، توماس پدر نیز از دخترش درخواست عاطفی می کند و التماس می کند که رابطه آنها را اصلاح کند. صداپیشه همچنین آن را به عنوان یک “دختر مرگ” برای “دختری که از دست داد” در نظر گرفت.

“چجوری میتونم درستش کنم؟” او در ویدئو می گوید. لازم به ذکر است که توماس پدر سال گذشته دچار سکته مغزی شد و در تریلر عنوان کرد که “خوشبخت زنده ماندن” بوده است.

این مصاحبه مدت کوتاهی پس از آن انجام شد که سامانتا مارکل پرونده افترا علیه خواهرش را از دست داد. در این پرونده، او مدعی شد که دوشس ساسکس با این ادعا که آنها به سختی با هم رابطه داشته اند و اینکه سامانتا برای صحبت علیه او از یک روزنامه “پاداش بسیار خوبی” دریافت کرده است، او را بدنام کرده است. او درخواست 62000 دلار غرامت کرده بود. با این حال، یک قاضی در فلوریدا این پرونده را رد کرد زیرا مگان صرفاً نظر خود را بیان می کرد و نمی توان نادرست بودن نظرات را ثابت کرد.