ارتش آلمان تن ها دستمال توالت را به حراج می گذارد – RT World News

رسانه‌های محلی روز دوشنبه گزارش دادند که ارتش آلمان نزدیک به 10000 رول دستمال توالت را که برای دستگاه‌های توزیع‌کننده جدید در تأسیسات Bundeswehr مناسب نیست به حراج می‌گذارد.

بر اساس یک پست در پلت فرم حراج آنلاین Vebeg که مورد توجه شبکه تلویزیونی آلمانی RTL قرار گرفت، بوندسوهر در مجموع 12 پالت کاغذ توالت ذخیره شده در 360 جعبه که وزن حمل و نقل آن بیش از 3 تن است، ارائه می دهد.

در حالی که مشخص نیست دقیقا چه زمانی آگهی ارسال شده است، حراج قرار است تا 31 ماه مه ادامه داشته باشد. برنده مزایده می تواند دستمال توالت را که توسط شرکت سوئدی Tork تولید شده است، در پادگان نظامی تحویل بگیرد. شهر Wesel، نه چندان دور از Munster در بخش شمال غربی کشور.

در آگهی آمده است که خریداران بالقوه باید قبل از مراجعه به محل برای تحویل گرفتن یا مشاهده آن، در بخش نظامی که موجودی در آن ذخیره می شود ثبت نام کنند.


آلمان با کمبود دستمال توالت مواجه است

ارتش آلمان به RTL گفت که این فروش به این دلیل است که توزیع کننده های دستمال توالت در تأسیسات بهداشتی بوندسوره را به دستگاه های جهانی ساخته شده توسط یک شرکت دیگر تغییر داده است.

با این حال، دستمال توالت اولین شرکت را نمی توان در یک دستگاه توزیع کننده بهداشت جهانی استفاده کرد. سخنگوی بوندسوره به این رسانه گفت.

به گزارش RTL، ارتش آلمان همچنین تونرهای چاپگر، میز و لپ تاپ را برای فروش گذاشته است.

وضعیت ذخایر تسلیحات و سایر تجهیزات و امکانات بوندسوئر موضوعی نگران کننده در آلمان بوده است. در ماه مارس، ایوا هوگل، که به عنوان کمیسر پارلمانی کشور برای نیروهای مسلح خدمت می کند، ادعا کرد که بوندسوهر “از همه چیز بسیار کم است و از 24 فوریه 2022 حتی کمتر شده است.” اشاره به زمانی که روسیه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. از آن زمان، برلین حمایت نظامی و اقتصادی گسترده ای را به کی یف ارائه کرده است.

او خاطرنشان کرد که ارتش آلمان نیز کمبود داشت توالت‌های کارآمد، دوش‌های تمیز… امکانات ورزشی سرپوشیده، آشپزخانه‌های سربازان… و آخرین اما مهم‌تر از همه، اینترنت بی‌سیم.»

هوگل همچنین خاطرنشان کرد که دولت هیچ یک از پول 100 میلیارد یورو (108 میلیارد دلار) صندوق دفاع ویژه ایجاد شده در سال گذشته در پرتو درگیری اوکراین را خرج نکرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: