ادعای شکایت کارکنان سابق گوگل

به ادعای کارمندان سابق گوگل از شعار

گروهی از کارمندان سابق گوگل از واحد آلفابت شکایت کردند. (فایل)

گروهی از کارمندان سابق گوگل روز دوشنبه از واحد Alphabet Inc شکایت کردند که به دلیل رعایت نکردن شعار معروف “شرور نباش”، قراردادهای کاری آنها را نقض کرده است.

در شکایتی که در دادگاه ایالتی کالیفرنیا در شهرستان سانتا کلارا تنظیم شده است، ربکا ریورز، سوفی والدمن و پل دوک، کارمندان سابق گوگل مدعی شدند که دو سال پیش به دلیل انجام تعهدات قراردادی خود اخراج شدند تا اگر دیدند گوگل “نباید” خود را نقض می کند صحبت کنند. شرور باش» عهد.

گوگل فوراً به درخواست نظر پاسخ نداد. این شرکت قبلاً گفته بود که کارمندان سیاست های امنیت داده ها را نقض کرده اند.

اخراج آنها همچنین منجر به محاکمه در حال انجام هیئت ملی روابط کار در مورد اینکه آیا این شرکت برای جلوگیری از سازماندهی کارگران در حال رشد دست به اقدامات غیرمنصفانه زده است یا خیر. مهندسان رتبه‌بندی و سایر افراد شاغل در شرکت‌های فناوری در سال‌های اخیر به دنبال نظر بیشتر در مورد سیاست‌ها و پروژه‌ها بوده‌اند. مدیریت به دنبال حفظ کنترل است.

سه مهندس نرم‌افزار سابق گوگل نگرانی‌هایی را در سالن‌های شهر و دیگر انجمن‌های داخل گوگل در مورد فروش احتمالی این شرکت فناوری ابری به مقامات مهاجرت ایالات متحده، که در آن زمان درگیر تاکتیک‌های بازداشتی بودند که توسط فعالان حقوق بشر غیرانسانی تلقی می‌شد، از جمله جدا کردن کودکان مهاجر از خود، مطرح کرده بودند. خانواده ها.

طبق این دادخواست، کارگران کار مهاجرتی احتمالی را «شرط» می‌دانستند که طبق این قانون، «شرافتمندانه رفتار کنید و با یکدیگر محترمانه رفتار کنید» و «بالاترین استانداردهای ممکن برای رفتار تجاری اخلاقی» را انجام دهید. قانون رفتار شرکت می گوید کارگرانی که فکر می کنند ممکن است شرکت در تعهد خود کوتاهی کند، نباید سکوت کنند.

کارگران به دنبال خسارت مبلغ نامشخصی هستند.

گوگل برای بیش از 20 سال از جمله زمانی که در سال 2004 عمومی شد، “شرور نباش” را به عنوان یک ارزش اصلی تبلیغ کرده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)