اتحادیه اروپا از استفاده اضطراری از قرص کووید حمایت می کند – RT World News

تنظیم کننده دارویی اتحادیه اروپا از استفاده اضطراری از قرص مرک برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 آسیب پذیر بالینی حمایت کرده است، زیرا موارد ابتلا در سراسر قاره افزایش یافته است.

روز جمعه، آژانس دارویی اروپا (EMA)توصیه صادر کردحمایت از استفاده اضطراری از این دارو که توسط Merck با همکاری Ridgeback Biotherapeutics ساخته شده است، اگرچه هنوز توسط مقامات ملی مجاز نشده است.


چراغ سبز EMA درمان های جدید کووید را نشان می دهد

در بیانیه ای، تنظیم کننده دارو گفت که دارویی به نام Lagevrio – همچنین به عنوان molnupiravir یا MK 4482 شناخته می شود.می تواند برای درمان بزرگسالان مبتلا به کووید-19 که به اکسیژن مکمل نیاز ندارند و در معرض خطر ابتلا به کووید-19 شدید هستند استفاده شود.

به گفته این سازمان، درمان باید در اسرع وقت پس از تشخیص کووید-19 و ظرف پنج روز پس از شروع علائم انجام شود. دارو باید دو بار در روز به مدت پنج روز مصرف شود.

EMA عوارض جانبی بالقوه کپسول ها از جمله اسهال خفیف یا متوسط، حالت تهوع، سرگیجه و سردرد را فهرست کرده است. درمان برای زنان باردار توصیه نمی شود.

سازمان دیده بان پیشتر در روز جمعه اعلام کرد که بازبینی داروی فایزر Paxlovid برای کووید-19 را با همین هدف آغاز کرده است.برای حمایت از مقامات ملیکه ممکن است در مورد استفاده زودهنگام از آن قبل از مجوز بازاریابی با توجه به افزایش موارد و مرگ و میر در اروپا تصمیم بگیرد.

روز جمعه، اتریش اعلام کرد که از روز دوشنبه وارد یک قرنطینه جدید در سراسر کشور می شود و واکسیناسیون را اجباری می کند، در حالی که مقامات بهداشتی آلمان مدعی شدند که این کشور تبدیل به “یک شیوع بزرگ

هر دو فایزر و مرک برای داروهای کروناویروس خود از سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأییدیه درخواست کرده اند، اما مشخص نیست چه زمانی ممکن است اعطا شود.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید