آموزش عیب یابی و تعمیر اجاق گاز به روش ساده

اما اگر از این خدمات راضی نیستید یا ایراد اجاق گاز شما شامل این خدمات نمی شود می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز کن در محل تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بهره مند شوید. زرد سوختن شعله اجاق گاز، یکی از موارد مهم است که باید سریع نسبت به بررسی دلیل آن اقدام کنید. آموزش تعمیر اجاق گاز صفحه ای یکی از موضوعات مهم است که کاربرد گسترده ای در حالت تخصی و غیر تخصصی دارد. مسدود بودن پیلوت نخستین دلیل اصلی و مهم روشن نشدن فر اجاق گاز به حساب می آید.

کم کردن این نسبت به صورت یکسان در اجاق گاز، می تواند روشی ساده برای مشکل شعله بلند اجاق گاز به حساب آید. یک مکان کوچک و دربسته برای نصب اجاق گاز مناسب نیست چون اجازه نمیدهد گازهای خروجی از فضا خارج شود و درادامه هم مشکلات زیادی بهوجود بیاید. این دود کردن شعله اجاق ناشی از زیاد بودن نسبت گاز در مخلوط هوا و گاز می باشد. عواملی مانند روشن نشدن فر، ایجاد الکتریسیته در بدنه اجاق و دود کردن اجاق نیز از دیگر عواملی هستند که نشان میدهند نیاز به تعمیر اجاق گاز وجود دارد. دود کردن شعله اجاق گاز یکی دیگر از مشکلات رایج است که حداقل یک بار در طول مدت استفاده از اجاق گاز صفحه ای ممکن است مشاهده شود.

با وجود مدلهای توکار و رومیزی، دانش لازم برای تعمیرات اجاق گاز حتی از گذشته هم بیشتر شده است. تمام این علائم نشان میدهند که نیاز به تعمیر ترموکوپل اجاق گاز شیر ترموکوپل اجاق گاز وجود دارد. ولی این موضوع شامل تمام قطعات اجاق نمی شود. تمام مشعل ها روشن کنید. مسدود شده است. می تواند محل شعله را با مسواک یا فرچه های مخصوص، به خوبی تمیز کنید. باز کردن صفحه تنظیم مخلوط کن در اجاق گازهای نسل قدیم و تنظیم فاصله نازل تا رابط در اجاق گازهای نسل جدید، راه حل اصلی تنظیم میزان نسبت هوا در مخلوط است. در آموزش تعمیر اجاق گاز، برای حل این مشکل لوله های ریلی درب و همچنین درزگیرهای درب اجاق گاز ضروری می باشد.

از بین رفتن و خرابی درزهای درب اجاق گاز به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد. عدم بسته شدن درب اجاق گاز جزو مشکلاتی است که می توان به آن اشاره کرد. در این صورت مشکلاتی در روشن شدن اجاق و مشعل ها ایجاد می شود. سرازیر شدن غذا از ظرف بر سطح اجاق گاز موجب آسیب به ترماکوبل، ترانس جرقه زدن، سرشعله ها میشود بنابراین از سرازیر شدن غذا از ظروف بر گاز جلوگیری کنید. در واقع ژیگلور آخرین قطعه ای است که گاز را از کپسول به محل سوخت هدایت می کند.