مزایا و معایت انواع کامپوزیت

کامپوزیت که یکی از کارهای پرطرفدار در دندانپزشکی است دارای انواع مختلفی است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد. در ادامه، به بررسی و معرفی کامپوزیت دندان میپردازیم همچنین، در مورد عوارض کامپوزیت دندان، قیمت آن و سایر موارد مربوط به “کامپوزیت دندان” نکاتی را بیان میکنیم. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که نوع مشکل شما می تواند نوع درمان شما را تعیین کند. هنگامی که این مواد تحت سایش قرار میگیرند، اگر چه ممکن است یک نانو ذره از خوشه جدا شود، اما فضای خالی ایجاد شده به قدری کوچک است که با چشمان غیرمسلح دیده نشده و اصلا احساس نمیشود.

رنگ کامپوزیت دندانی باید طبق چهره، رنگ پوست، سن افراد و سفیدی چشم افراد انتخاب شود، چرا که در غیر این صورت به شکل مصنوعی ظاهر شده و حالت طبیعی دندان را از دست می دهد. انواع مختلف نور محیط از جمله نور خورشید یا نور لامپ های رشته ای و فلورسنت میتوانند با ایجاد سایه و رنگ مختلف، جلوه مختلفی به لبخند فرد بدهند.

برخی افراد تعداد دندان بیشتری را در این روش کامپوزیت می کنند زیرا قیمت کامپوزیت نسبت به لمینت بسیار کم است. خوشبختانه امروزه باتوجه به پیشرفتهایی که در علم و تکنولوژی و بخصوص در زمینه زیباسازی دهان و دندان صورت گرفته، یکی از متداولترین روشهایی که برایداشتن لبخندی زیبا به کار میرود، کامپوزیت دندان است که مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.

این فرایند توسط ژل هایی با حدود ۴۰ درصد اسید فسفریک انجام می شود و در مدت زمانی حدود ۱۵ ثانیه سطح دندان ها به آن آغشته شده و در نهایت این ژل ها از روی دندان ها تمیز می شوند. کامپوزیت دندان یک ماده ترمیم همرنگ دندان می باشد که بر روی سطح دندان توسط متخصص زیبایی و ترمیمی قرار گرفته و فرم داده می شود, می توان با کمک کامپوزیت ها دندان هایی زیباتر و سفید تر و مرتب تر داشت. هر فرد این امکان را دارد که بر اساس رنگ طبیعی دندان های خود و با تکیه بر سلیقه خود ، اقدام به درمان کامپوزیت نماید .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کامپوزیت دندان زیبایی.