آلمان رکورد “وخیم” کووید را ثبت می کند و به محدودیت های جدید چشم می بندد – RT World News

به گفته آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری این کشور، موسسه رابرت کخ، برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری، تعداد موارد جدید کووید در روز در آلمان از 60000 فراتر رفته است.

مقامات می ترسند که در واقعیت این رقم حتی بالاتر باشد، زیرا همه موارد بلافاصله گزارش یا شناسایی نمی شوند. فقط یک هفته پیش، تعداد مبتلایان روزانه در سراسر آلمان از مرز 50000 گذشت.


آلمانی ها با

تورینگن، زاکسن و باواریا از جمله نقاط داغ کووید در این کشور هستند. در منطقه اخیر، بیمارستان‌ها آنقدر مملو از بیماران کووید هستند که مجبور شده‌اند هرگونه عمل جراحی غیر اورژانسی را به تعویق بیندازند.

در برابر این پس زمینه تلخ، قانونگذاران در بوندستاگ روز پنجشنبه از مجموعه اقدامات جدیدی با هدف مهار شیوع این بیماری حمایت کردند. این بسته توسط احزاب سوسیال دموکرات آلمان، احزاب سبز و دموکرات آزاد پیشنهاد شده است که انتظار می رود تا اوایل هفته آینده دولت ائتلافی جدیدی تشکیل دهند.

در صورت تصویب مجلس بالا، این قوانین شامل آزمایش روزانه اجباری کووید برای کارمندان و بازدیدکنندگان خانه های مراقبت، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون می شود. آلمانی ها همچنین باید برای ورود به محل کار خود یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کامل، بهبودی یا منفی بودن آزمایش کووید جدید نشان دهند.

علاوه بر این، افرادی که در حال فروش و جعل گواهی‌ها و آزمایش‌های جعلی دستگیر می‌شوند ممکن است تا پنج سال پشت میله‌های زندان محکوم شوند. درست مانند مقررات کووید در حال حاضر، طرح جدید به مقامات منطقه از نظر محدودیت ها آزادی عمل می دهد تا به عنوان مثال، ممنوعیت رویدادهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی به صلاحدید آنها باشد. با این حال، مواردی مانند ممنوعیت سفر، منع رفت و آمد و تعطیلی گسترده مشاغل اکنون برای دولت محلی ممنوع است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!