آلمانی‌ها تا پایان زمستان «واکسینه، درمان یا خواهند مرد» – وزیر – اخبار RT World

وزیر بهداشت آلمان، ینس اسپان، گفت که همه در ماه‌های آینده واکسینه می‌شوند یا در برابر ویروس کرونا تسلیم می‌شوند و او از مردم خواسته است که این واکسن را دریافت کنند.

“احتمالاً تا پایان زمستان امسال، همانطور که گاهی اوقات بدبینانه گفته می شود، تقریباً همه در آلمان واکسینه می شوند، درمان می شوند یا می میرند.” اسپان روز دوشنبه گفت.

ادامه مطلب


اوربان پیش‌بینی می‌کند که برای ضد واکسن‌ها «جنگ یا مرگ» خواهد بود

وزیر بار دیگر از همه خواست تا واکسینه شوند، اما در مورد اجباری شدن واکسن ها تردید داشت. وزیر گفت که مصونیت گله به دست خواهد آمد و “هیچ واکسیناسیون اجباری این موج را از بین نخواهد برد” از عفونت ها

اسپان اظهارات خود را در شرایطی بیان کرد که برخی از سیاستمداران برجسته، از جمله آنگلا مرکل، صدراعظم در حال خروج از اتحادیه دموکرات مسیحی (CDU) در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به کووید-19 خواستار تجویز واکسن برای همه شهروندان شده اند.

مارکوس سودر، وزیر و رئیس جمهور باواریا، روز جمعه گفت که نرخ ابتلا به عفونت هفت روزه افزایش یافته است. “شلیک از پشت بام” در بین افراد واکسینه نشده

“من معتقدم که در پایان، ما از یک تعهد کلی واکسیناسیون عبور نخواهیم کرد.” او گفت.

لفاظی مشابه اخیراً توسط نخست وزیر مجارستان ویکتور اوربان استفاده شده است. او روز جمعه در صحبت با رادیو Kossuth به ضد واکسن ها انتقاد کرد و آنها را تهدید کرد و گفت که آنها متوجه خواهند شد که یا واکسینه خواهند شد یا خواهند مرد.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید