یک نوجوان 5 ساله با شلیک گلوله نوجوانی که در حال ساخت ویدیوی رسانه های اجتماعی در ایالات متحده بود کشته شد: پلیس

یک نوجوان 5 ساله با شلیک گلوله نوجوانی که در حال ساخت ویدیوی رسانه های اجتماعی در ایالات متحده بود کشته شد: پلیس

خشونت با اسلحه و قتل در ایالات متحده در طول همه گیری همه گیر افزایش یافته است. (نمایندگی)

واشنگتن:

پلیس می گوید یک کودک پنج ساله در مینه سوتا توسط نوجوانی که در حال فیلمبرداری از یک ویدئو در شبکه های اجتماعی با دوستانش بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

این تیراندازی روز پنجشنبه در روز جشن شکرگزاری اتفاق افتاد، اما در آن یک کودک پنج ساله دیگر در یک حادثه اسلحه در نزدیکی آتلانتا جان خود را از دست داد، در حالی که مردی در حومه فیلادلفیا بر اثر اصابت گلوله سرگردان در هنگام شام شکرگزاری جان باخت.

پلیس در یک پست فیس بوک اعلام کرد در حادثه مینه سوتا، پسر پنج ساله در خانه ای بود که چند نوجوان در آن فیلم می گرفتند.

هنگامی که یک نوجوان 13 ساله با اسلحه شلیک کرد، کودک خردسال مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد.

پلیس در حومه پارک بروکلین گفت که تحقیقات اولیه آنها نشان می دهد که تیراندازی تصادفی بوده است، اما افزود که این نوجوان 13 ساله دستگیر شده و در یک بازداشتگاه نوجوانان نگهداری می شود.

به طور جداگانه، یک کودک پنج ساله دیگر در یک حادثه تیراندازی در حومه آتلانتا در جنوب فولتون جان باخت.

اعضای خانواده به شبکه WSB-TV وابسته به ABC گفتند که دختر جوان با نام خالص ابرهارت با اسلحه ای که روی صندلی نشسته بود برخورد کرد و منفجر شد.

همسایه ها گفتند که پدرش با او در آغوشش به سمت امدادگرانی که از راه رسیده بودند دوید. خالص که از او به عنوان “دختری بسیار باهوش” یاد می شود به بیمارستان منتقل شد، اما بعدا درگذشت.

و در سومین حادثه، پلیس گفت ادیلبرتو پلائز موکتزوما 25 ساله در حال صرف شام روز شکرگزاری با خانواده خود بود که گلوله ای سرگردان به او اصابت کرد.

پلیس گفت که کوون کلارک 19 ساله به قتل متهم شده است. آنها گفتند که او پس از اینکه از او و دوست دخترش خواسته شد تا خانه ای در آن نزدیکی را ترک کنند، درگیر اختلاف شده است.

به گفته وب سایت Gun Violence Archive، این افراد در میان حداقل 36 مورد تیراندازی در روز شکرگزاری بودند.

خشونت با اسلحه و قتل در ایالات متحده در طول همه گیری همه گیر افزایش یافته است و سال گذشته را به مرگبارترین سال در دهه های اخیر تبدیل کرده است و امسال قرار است این سرعت را بشکند.

بر اساس تحلیل واشنگتن پست، در طول پنج ماه اول سال جاری، روزانه حدود 54 نفر در خشونت‌های مسلحانه جان خود را از دست داده‌اند. این میزان از میانگین 40 عدد در روز در دوره مشابه در 6 سال گذشته افزایش یافته است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)