کیک خرچنگ، گوشت گاو و موز تقسیم می شود

کیک خرچنگ، گوشت گاو و موز تقسیم می شود

غذای اصلی شامل گوشت گاو، بلغور لوبیا کره، هویج لعاب دار سورگوم و آجیل کاج است.

واشنگتن:

کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد مهمانان شام دولتی جو بایدن و جیل بایدن بانوی اول رئیس جمهور کره جنوبی با کیک های خرچنگ مریلند و دنده های کوتاه گوشت گاو سرخ شده و سپس تقسیم موز برای دسر میل خواهند کرد.

بایدن‌ها روز چهارشنبه میزبان یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی و همسرش کیم کئون هی برای یک دیدار دولتی هستند که با شام در اتاق شرقی پایان می‌یابد، که شامل میزهایی تزئین شده با گلدان‌های بزرگ پر از شاخه‌های شکوفه‌های گیلاس است که در برج شش قرار دارد. پا به هوا

این غذا با کیک خرچنگ همراه با کلم، سرمه، رازیانه و خیار آغاز می شود. یک سوپ کدو حلوایی زرد سرد، غذای اول را کامل می کند.

غذای اصلی شامل گوشت گاو، بلغور لوبیا کره، هویج لعاب دار سورگوم و آجیل کاج است.

این دسر یک موز شکسته شده با بستنی لیمو، انواع توت های تازه، کرامبل زنجبیل نعناع و “کارامل دونجانگ” است.

جیل بایدن به خبرنگاران در مورد شوهرش که عشقش به بستنی به خوبی مستند شده است به خبرنگاران گفت: «مورد مورد علاقه جو آخرین مورد خواهد بود.

او گفت: “ما امیدواریم که هماهنگی فرهنگ های خود و مردم خود را در هم تنیده به نمایش بگذاریم.”

بانوی اول با سرآشپز ادوارد لی، نویسنده کتاب‌های «دود و ترشی» و «گرافیتی باترمیلک» به همراه سرآشپزهای کاخ سفید برای طراحی منو همکاری کرد.

لی با اشاره به اینکه از کره به ایالات متحده مهاجرت کرده است، گفت: اولین کسی که با او تماس گرفتم مادرم بود. او گفت: “اینکه به دور کامل بروم و جبران کنم و بتوانم این کار را انجام دهم، برای من و همچنین برای مادرم لحظه بسیار غرور آفرین بود.”

لی در پاسخ به این سوال که او چه توصیه ای کرده است، گفت: “او فقط گفت آن را خراب نکنید.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)