بایدن به گمانه زنی های انتخاب مجدد دامن می زند – اخبار RT World

نظرسنجی های اخیر حاکی از نگرانی های گسترده در مورد سن بایدن، حتی در میان رای دهندگان دموکرات است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده به ایجاد گمانه‌زنی در مورد مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری در سال 2024 کمک کرد و به خبرنگاران گفت: “گوش به زنگ باشید” وقتی از او پرسیده شد که آیا او به دنبال چهار سال دیگر در کاخ سفید است یا خیر. برخی گزارش‌های رسانه‌ها گفته‌اند که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور در این هفته نامزدی خود را اعلام کند.

بایدن پس از دیدار با چندین نماینده ایالت تنسی در روز دوشنبه در دفتر بیضی شکل، با انبوهی از سوالات خبرنگاران مورد استقبال قرار گرفت و برخی از آنها در مورد برنامه های او برای سال 2024 سوال کردند.

“آقای. رئیس جمهور، چرا چهار سال دیگر می خواهید؟ یکی از خبرنگاران گفت و بایدن پاسخ داد “پس من باید به سوالات شما پاسخ دهم.” از او پرسید “پیام کمپین،” رئیس جمهور به سادگی گفت “گوش به زنگ باشید.”


بایدن برای شکست اوکراین آماده می شود - Politico

در حالی که بایدن هنوز به طور رسمی پیشنهادی برای انتخاب مجدد ارائه نکرده است، او اشاره کرده است که در سال گذشته چندین بار این کار را انجام خواهد داد. به گفته سه منبع آشنا با برنامه‌های بایدن به نقل از آسوشیتدپرس، رئیس‌جمهور ویدئویی را برای اعلام کمپین انتخاباتی در روزهای آینده منتشر می‌کند و پیشنهاد می‌کند که می‌تواند این کار را در 25 آوریل انجام دهد – دقیقاً چهار سال پس از آن که نامزدی خود را اعلام کرد. رقابت های ریاست جمهوری 2020

در آخر هفته، یکی دیگر از مقامات ناشناس نیز به رویترز گفت که تیم بایدن قبلاً یک مدیر کمپین انتخاباتی را برای سال 2024 انتخاب کرده بود، جولی چاوز رودریگز، که اکنون به عنوان مشاور ارشد در کاخ سفید خدمت می کند و قبلا به عنوان معاون رئیس ستاد انتخاباتی بایدن در سال 2020 کار می کرد. رئیس جمهور به طور رسمی این سمت را به او پیشنهاد نداده است، منبع گفت رودریگز موافقت کرد که در صورت فرصت، این سمت را بر عهده بگیرد.

به گفته این روزنامه، انتظار می رود بایدن حلقه نزدیک مشاوران خود را که برخی از آنها در آخرین نامزدی ریاست جمهوری او نیز کار می کردند، حفظ کند، مانند آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، که در کارزار انتخاباتی 2020 کارمند سیاست خارجی بود.


سیاستمداران مسن توانایی عملکرد سیستم ایالات متحده را تهدید می کنند

با این حال، بایدن به احتمال زیاد با توجه به سن خود مورد بررسی قرار گیرد، زیرا این رهبر 80 ساله مسن ترین رئیس جمهور در حال خدمت در تاریخ ایالات متحده است. در جریان حضور در دفتر بیضی روز دوشنبه، از او نیز خواسته شد تا به این نگرانی رسیدگی کند، اما هیچ پاسخی ارائه نکرد. بایدن در سن ۷۸ سالگی تحلیف شد و در صورت انتخاب شدن، تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود ۸۶ ساله خواهد شد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که سن بایدن یک نگرانی بزرگ برای رای‌دهندگان است، نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز که در آخر هفته منتشر شد نشان داد 70 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند که او نباید در سال 2024 دوباره نامزد شود، از جمله 51 درصد از حزب خود. از میان مخالفان انتخابات مجدد، 69 درصد نگرانی در مورد سن بایدن را دلیل موضع خود عنوان کردند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: