کناره گیری ایلان ماسک در توییتر – RT World News

این میلیاردر اعلام کرده است که یک مدیرعامل جدید برای مدیریت پلتفرم رسانه های اجتماعی پیدا کرده است

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد که تا شش هفته دیگر از سمت خود کناره‌گیری می‌کند تا راه را برای یک مدیر اجرایی زن ناشناس باز کند. این میلیاردر که هنوز صاحب پلتفرم رسانه اجتماعی است، گفت که به آن تغییر خواهد کرد “نظارت بر محصول.”

با هیجان اعلام می کنم که یک مدیر عامل جدید برای X/Twitter استخدام کرده ام. ماسک توییت کرد. “او تا 6 هفته دیگر شروع خواهد شد!”

این سرمایه دار اضافه کرد که در حال انتقال به سمت رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری است که در آن روی “نظارت بر محصول.”


رئیس جمهور سابق روسیه سانسور توییتر را فراخواند

ماسک پس از تصاحب این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار در اکتبر گذشته، خود را به عنوان مدیرعامل توییتر منصوب کرد. در ماه‌های پس از آن، این میلیاردر بسیاری از سیاست‌های سخنرانی محدودکننده این پلتفرم را لغو کرده و مجموعه‌ای از اسناد را منتشر کرده است که جزئیات همکاری خود تحت مدیریت قبلی با دولت ایالات متحده و سازمان‌های غیردولتی طرفدار سانسور را برای خفه کردن محتوای ضد تشکیلات منتشر کرده است.

ماسک همچنین حدود سه چهارم کارکنان توییتر را اخراج کرد و یک مدل اشتراک پولی بحث برانگیز را در تلاشی برای سودآوری شرکت معرفی کرد.

خبر استعفای ماسک پس از نظرسنجی در ماه دسامبر منتشر شد که در آن وی از کاربران توییتر پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی کناره گیری کند یا خیر. حدود 57 درصد از پاسخ دهندگان پاسخ دادند که باید باشد، و ماسک گفت که به محض اینکه کسی را پیدا کند به آرزوی آنها احترام می گذارد. “آنقدر احمق که بتواند این کار را بپذیرد.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: