کامالا هریس کارگروه هوش مصنوعی – RT World News را اداره می کند

معاون رئیس جمهور ایالات متحده از مدیران هوش مصنوعی می خواهد که ایمنی و عادلانه بودن مدل های خود را ارزیابی کنند

کاخ سفید در بیانیه‌ای مطبوعاتی روز پنجشنبه اعلام کرد، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، به عنوان سرپرست یک ابتکار جدید هوش مصنوعی با مشارکت شرکت‌های پیشرو در این زمینه منصوب شده است.

هریس و دیگر مقامات ارشد در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، با مدیران اجرایی آلفابت، آنتروپیک، مایکروسافت، و OpenAI دیدار خواهند کرد تا به آنها یادآوری کنند. “مسئولیت اطمینان از ایمن بودن محصولات آنها قبل از استقرار یا عمومی شدن آنها.”

این نشست به منظور حفظ شرکت ها در مسیر پیشرفت در نظر گرفته شده است هدایت نوآوری مسئولانه، قابل اعتماد و اخلاقی با پادمان هایی که خطرات و آسیب های احتمالی برای افراد و جامعه ما را کاهش می دهد. طبق گزارش کاخ سفید، که به دستورات اجرایی اخیر و بیانیه‌های رسمی اشاره کرد که به شرکت‌های فناوری یادآوری می‌کرد که محصولاتشان مشمول قانون حقوق مدنی و سایر حمایت‌ها در برابر تبعیض غیرقانونی است.


بایدن مشاورانی را برای تصمیم گیری درباره آینده هوش مصنوعی گرد هم می آورد

این چهار شرکت، همراه با Hugging Face، NVIDIA و Stability AI، همچنین در DEFCON 31، کنوانسیون هک لاس وگاس که بارها برگزار شده است، به ارزیابی عمومی توانایی های خود توسط هزاران متخصص صنعت و سایر اعضای کنجکاو از مردم ارائه خواهند کرد. ناامنی دستگاه های رأی گیری ایالات متحده با دادن فرصتی به کودکان برای هک کردن آنها.

کاخ سفید همچنین از ایجاد هفت موسسه تحقیقاتی ملی هوش مصنوعی با تمرکز بر آب و هوا، کشاورزی، انرژی، بهداشت عمومی، آموزش و امنیت سایبری خبر داد و توضیح داد که موسسات جدید باید “حمایت از توسعه نیروی کار متنوع هوش مصنوعی” با 140 میلیون دلار بودجه از بنیاد ملی علوم.

طبق بیانیه مطبوعاتی، دولت همچنین به مردم این فرصت را می دهد که از تابستان امسال روی سیاست های هوش مصنوعی دولت بررسی کنند.

هریس که پس از روی کار آمدن در سال 2021 وظیفه جلوگیری از جریان مهاجران بر فراز مرزهای جنوبی ایالات متحده را بر عهده داشت، در عوض ریاست یک رکورد مهاجرت غیرقانونی را بر عهده داشت و کمترین میزان محبوبیت را در میان معاونان رئیس جمهور مدرن ایالات متحده به دست آورد. سال گذشته، به او مأموریت داده شد که طرحی برای مبارزه ایجاد کند “اطلاعات غلط” آزار و اذیت و سوء استفاده آنلاین با وجود نداشتن تجربه در بخش فناوری.

در حالی که صدها کارشناس در زمینه هوش مصنوعی خواستار توقف یا حداقل کاهش چشمگیر توسعه هوش مصنوعی تا زمانی که اقدامات ایمنی مورد توافق بین المللی اعمال شود، ایالات متحده تاکنون از صدور هرگونه بیانیه قوی خودداری کرده است. در مورد تکنولوژی ماه گذشته، بایدن با شورای مشاوران علم و فناوری خود برای بحث در مورد این موضوع دیدار کرد “ریسک ها و فرصت ها” در این زمینه اما از پرداختن به هشدارهای کارشناسان در حین پذیرش هوش مصنوعی خودداری کرد “می تواند باشد” خطرناک.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: