پلیس می گویند تمساح بیرون سوپرمارکت فلوریدا “گرسنه برای ساب میخانه” بود

پلیس می گویند تمساح بیرون سوپرمارکت فلوریدا “گرسنه برای ساب میخانه” بود

پلیس در فلوریدا تمساح را با خود برد.

پلیس فلوریدا اخیرا یک تمساح را که توسط مردم محلی در حال راه رفتن در امتداد پیاده رو مشاهده شده بود، برداشته است. اخبار فاکس. اداره پلیس پینلاس پارک پستی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که در آن دو افسر پلیس در حال حمل خزنده از محل دیده می شوند. ستوان Roxanne Pohl گفت که آنها عصر پنجشنبه یک تماس با 911 در مورد تمساح بزرگ در نزدیکی خیابان 49 و پارک بلوار در نزدیکی فروشگاه مواد غذایی Publix دریافت کردند. اداره پلیس اضافه کرد که تمساح شاید گرسنه یک “Pub Sub” کلاسیک بود.

ستوان پول گفت که تمساح در ابتدا در حال راه رفتن در امتداد پیاده رو دیده شد و “در آن زمان همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کرد”. تمساح بعداً به پارکینگ رسید.

اداره پلیس در این پست فیسبوک گفت: “ما فقط می توانیم حدس بزنیم که او در راه بود تا یک Pub Sub را بردارد.”

مقامات کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا از این خزنده که در خیابان در حال پرسه زدن است مطلع شدند. به گفته پلیس، آنها نه تنها تمساح را گرفتند، بلکه آن را به آب اطراف منتقل کردند.

آنها افزودند که نه تمساح و نه هیچ کس دیگری آسیب ندیده است.

در فلوریدا چندین تمساح مشاهده شده است. هفته گذشته، مقامات مدنی در شهر هنگام بررسی نشتی، ترک یا نقص با یک تمساح 5 فوتی در یک لوله زیرزمینی مواجه شدند.

این موجود در بلوار Lockwood در نزدیکی Riverside ظاهر شد، زمانی که آنها یک دوربین رباتیک چهار چرخ را به لوله زیرزمینی فرستادند تا به دنبال ناهنجاری‌ها باشند.

پیش از این، تمساح های متعددی در سراسر ایالت در برکه ها، رودخانه ها، مرداب ها، مرداب ها و دریاچه ها کشف شده بودند.