پروفسور آمریکایی پس از ۷۴ روز زندگی در زیر آب، رکورد جهانی را ثبت کرد

تماشا کنید: پروفسور آمریکایی پس از 74 روز زندگی در زیر آب، رکورد جهانی را ثبت کرد

او قصد دارد در 9 ژوئن به عنوان بخشی از پروژه نپتون 100 دوباره ظاهر شود.

یک استاد دانشگاه فلوریدا رکورد جهانی طولانی ترین مدت زندگی در زیر آب را شکست. مطابق با اخبار سی بی اسجوزف دیتوری 74 روز است که در جولز زیر دریا زندگی می کند و قصد دارد به عنوان بخشی از یک مطالعه زیست شناسی منحصر به فرد، به 100 روز زیر آب برسد. قابل ذکر است، دکتر دیتوری در اول مارس وارد زیستگاه شد و قصد دارد در 9 ژوئن به عنوان بخشی از پروژه نپتون 100 دوباره ظاهر شود.

رکورد جهانی قبلی که توسط دو استاد دیگر در سال 2014 ثبت شده بود، 73 روز بود.

آقای دیتوری در یک پست اینستاگرامی در توییتی نوشت: «امروز روز رکوردشکنی ۷۳ زندگی در زیر آب است. من متواضعم که کنجکاوی من برای کشف مرا به اینجا کشانده است. هدف من از روز اول الهام بخشیدن – نه تنها برای نسل‌های آینده – بلکه برای دانشمندانی در سراسر جهان بود که زندگی در زیر آب و نحوه عملکرد بدن انسان در محیط‌های شدید را مطالعه می‌کنند. و در حالی که شکستن رکورد جهانی یک نقطه عطف هیجان انگیز است، ماموریت من به اینجا ختم نمی شود. من 23 روز دیگر در زیر دریا فرصت دارم تا تحقیق کنم، با فراگیران در هر سنی تعامل کنم و سفر اکتشافی خود را ادامه دهم.»

ویدیو را اینجا ببینید:

او در هفتاد و چهارمین روز زندگی خود، یک وعده غذایی غنی از پروتئین حاوی تخم مرغ و ماهی قزل آلا که با استفاده از مایکروویو تهیه شده بود، خورد، با نوارهای مقاومتی ورزش کرد، فشارهای روزانه خود را انجام داد و یک ساعت چرت زد.

همچنین به عنوان “دکتر. Deepsea، آقای دیتوری در حال بررسی این است که چگونه بدن انسان با اثرات طولانی مدت غوطه ور ماندن در فشار شدید مقابله می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی دانشگاه فلوریدا جنوبی، او در 74 روز گذشته در زیستگاهی به مساحت 100 فوت مربع در 30 فوت زیر سطح در اقامتگاه زیردریایی جولز در کی لارگو زندگی کرده است.

در اول مارس، دکتر دیتوری سفر خود را آغاز کرد و برنامه خود را در یک ویدیو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در همین حال، او در طول مدتی که در زیر آب بود، توسط متخصصان پزشکی تحت نظر قرار می‌گیرد و اغلب نمونه‌های ادرار و خون را برای تجزیه و تحلیل به سطح می‌فرستد. یک روانشناس و یک روانپزشک همچنین اثرات ذهنی بودن در یک محیط منزوی و محدود را برای مدت طولانی، شبیه به سفر فضایی، مستند می کنند.

آقای دیتوری گفت: “بدن انسان هرگز به این مدت طولانی زیر آب نبوده است، بنابراین من از نزدیک تحت نظر خواهم بود.” “این مطالعه هر راهی که این سفر بر بدن من تأثیر می گذارد را بررسی می کند، اما فرضیه صفر من این است که به دلیل افزایش فشار، سلامتی من بهبود خواهد یافت.”

در حالی که او می گوید زندگی در زیر اقیانوس را دوست داشته است، یک چیز وجود دارد، به ویژه اینکه او را از دست داده است. آقای دیتوری به دفتر خبری فلوریدا کیز گفت: «چیزی که من بیش از همه در مورد بودن روی سطح دلم تنگ شده است، به معنای واقعی کلمه خورشید است.