پلیس بریتانیا 2 سگ و مرد تیزر را به ضرب گلوله کشت، اکشن خشم را برمی انگیزد

پلیس بریتانیا 2 سگ و مرد تیزر را به ضرب گلوله کشت، اکشن خشم را برمی انگیزد

پلیس پس از دریافت شکایت مبنی بر حمله سگ در محل حاضر شده بود.

پلیس متروپولیتن پس از اطلاع از یک حادثه حمله سگ، دو سگ را به ضرب گلوله کشت و مردی را تحت فشار قرار داد. بر اساس بی بی سی، این حادثه ساعت 5 بعدازظهر (به وقت محلی) یکشنبه رخ داد. پلیس گفت که تماسی دریافت کرده است که یک زن توسط یک سگ در جاده تجاری، Poplar، در شرق لندن مورد حمله قرار گرفته است. کلیپی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد این مرد قبل از اینکه سگ‌ها را تیزر کنند و به سگ‌ها شلیک کنند، دو سگ را در منطقه نگه داشته است.

را نمایش های ویدیویی ناراحت کننده پلیس با تیر شکار حیوانات، سپر ضد شورش و اسلحه به مردی با دو سگ نزدیک می شود و او سعی می کند فرار کند.

پلیس ها نیز در حال صحبت با این مرد دیده می شوند که ظاهرا او را متقاعد می کنند که تسلیم شود. پس از مدتی اوضاع داغ می شود و سگ ها به سمت پلیس می پرند اما بلافاصله تیرباران می شوند.

پلیس متأسفانه گفت که این مرد بعداً به خاطر حمله سگ دستگیر و متهم شد.

به نقل از پلیس، سخنگوی پلیس متوفی گفت: «ماموران در محلی حضور یافتند که رفتار پرخاشگرانه دو سگ باعث نگرانی قابل توجهی شده بود و آنها را تهدید جدی می کرد. بی بی سی.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: در رابطه با این حادثه یک مرد به دلیل خارج از کنترل خطرناک سگ و جرایم ضرب و شتم دستگیر شد که تحت بازداشت پلیس قرار گرفت.

پلیس همچنین از اقدام خود دفاع کرد و سخنگو گفت که چنین تصمیمی “هرگز نمی توان آسان گرفت” اما “پلیس موظف است در صورت لزوم اقدام کند”.

پلیس گفت: «هر دو سگ در محل حادثه نابود شدند».

مترو این مرد را لویی ترنبول معرفی کرد که روز سه‌شنبه پس از متهم شدن به مالکیت سگی که به‌طور خطرناکی از کنترل خارج شده بود و داشتن سگ در حالی که از داشتن یا نگهداری سگ محروم بود، در دادگاه تیمز حاضر شد.

این ویدئو بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت و کاربران این اقدام پلیس را غیرانسانی خواندند.

زنی که در این منطقه زندگی می‌کند، گفت: «فکر نمی‌کنم سگ‌ها تهاجمی به نظر بیایند، هر دو دم خود را تکان می‌دادند. بی بی سی.

شریک زندگی او گفت: “من کاملاً مضطرب بودم، سر آنها فریاد می زدم، سعی می کردم به نحوی جلوی آن را بگیرم اما نتوانستم.”