ویدیو لحظه تخریب پل آلمانی با استفاده از مواد منفجره 150 کیلوگرمی را نشان می دهد

ویدیو لحظه تخریب پل آلمانی با استفاده از مواد منفجره 150 کیلوگرمی را نشان می دهد

پل به دلیل ترک خوردگی و خرابی به روی ترافیک بسته شد

ویدئویی لحظه دراماتیکی را به تصویر کشیده است که یک پل بزرگراه در آلمان با موفقیت در یک انفجار کنترل شده تخریب شد. این تخریب در روز یکشنبه، 7 می، زمانی اتفاق افتاد که پل 450 متری دره رامده در لودنشاید آلمان در عرض چند ثانیه فرو ریخت.

حدود 330 پوند (150 کیلوگرم) مواد منفجره برای فروریختن این پل که بین سال های 1965 تا 1968 ساخته شده بود، مورد نیاز بود. مستقل گزارش شده است. حدود 50 کانتینر روی هم برای ایجاد مانعی برای محافظت از ساختمان‌های مجاور استفاده شد. در همین حال، برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ضربه، دستگاه های اضافی بر روی پنجره ها نصب شد.

این ویدئو نشان می دهد که پل ویران شده تنها در چند ثانیه در حال فروریختن به یک تخت در حال سقوط است. ابر غلیظی از دود و غبار در حال بالا آمدن دیده می شود.

ویدیو را اینجا ببینید:

در همین حال، انبوهی از تماشاگران در حال تماشای این نمایش، تشویق و فیلمبرداری با گوشی های هوشمند خود بودند. آنها در فاصله ای امن برای بازدید عموم جمع شده بودند.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، پل در دسامبر 2021 به دلیل ترک ها و آسیب دیدگی به روی ترافیک بسته شد. این موضوع در سال‌های اخیر موضوع نگرانی‌های ایمنی بود که منجر به تعطیلی آن شد.

تا 10 ژوئن، تمام زباله های باقی مانده پس از انفجار باید حذف شوند. بر اساس گزارش ها، یک پل جدید ساخته خواهد شد و پنج سال طول می کشد.