هتل های نیویورک کهنه سربازان را برای اسکان مهاجران بیرون می کنند – رسانه – اخبار RT World

بنا بر گزارش‌ها، شهر نیویورک پس از اعتراض شدید دولت‌های محلی، قول داده بود که مهاجران را به این ایالت اعزام نکند

وکلای کهنه سربازان کهنه کار روز جمعه به رسانه های محلی گفتند، بیست سرباز کهنه سرباز بی خانمان از هتل هایی در نیوبرگ، نیویورک که در آنجا به آنها سرپناه موقت داده شده بود، اخراج شدند تا راه را برای مهاجران غیرقانونی که با اتوبوس به شمال شهر نیویورک منتقل شده بودند باز کنند. طیف سیاسی

“در هفته گذشته، بسیاری از جانبازان بی خانمان ما … مطلع شدند که باید مسکن موقت خود را ترک کنند.” شارون تونی-فینچ، مدیر عامل بنیاد یریک اسرائیل تونی، روز شنبه به مید هادسون نیوز گفت که جانبازان آسیب دیده در آنجا اقامت داشتند. چندین هتل که برای پذیرایی از مهاجران از شهر نیویورک آماده می شدند.

به گفته تونی فینچ، کهنه سربازان قرار بود به مدت یک ماه در هتل ها بمانند، در حالی که مسکن دائمی آنها تضمین شده بود، اما دو هفته پس از اقامتشان درب به آنها نشان داده شد.


شهردار به مهاجران می گوید نیویورک پر شده است

سیاستمداران محلی از این گزارش خشمگین شدند. نماینده مجلس جمهوری خواه برایان ماهر از والدن قول داد قانونی را ارائه کند «منع جابجایی جانبازان بی‌خانمان از سرپناه یا مسکن حمایتی» در حالی که پت رایان، نماینده دموکرات کنگره و مارک مولینارو، نماینده جمهوری خواه کنگره با اخراج موافقت کردند. “تحمل نخواهد شد.”

هفته گذشته، اریک آدامز، شهردار نیویورک، تهدید کرد که بیش از 300 مهاجر مرد مجرد را به شهرستان های اورنج و راکلند منتقل خواهد کرد و اعتراض مردم محلی را برانگیخت. به گفته استیو نوهاوس، مدیر اجرایی اورنج کانتی، علیرغم اینکه متعاقباً به مقامات ایالتی و محلی قول داده بود که این طرح متوقف شده است، شهر روز پنجشنبه دو اتوبوس پر را ارسال کرد – حتی بدون اطلاع پلیس محلی.

Neuhaus هفته گذشته در رابطه با هجوم مهاجران وضعیت اضطراری اعلام کرد و هتل‌های محلی را از اسکان آنها منع کرد و مدعی شد که شهر در حال پخش جزوه‌هایی است که مزایای زندگی در حومه شهر در اورنج کانتی را تبلیغ می‌کند. او از آن زمان از دو هتل نیوبرگ به دلیل نقض فرمان اجرایی خود شکایت کرده است، علاوه بر این، سه پرونده قضایی دیگر به دنبال ممنوعیت ارسال مهاجران به شمال از شهر است.

اد دی، مدیر اجرایی شهرستان راکلند، روز جمعه پس از قول، وضعیت اضطراری خود را اعلام کرد “گرفتن [Adams] از گلو برای مردم شهرستان راکلند” اگر او در طرح قبلی برای رها کردن 340 مرد مهاجر در هتل های محلی اصرار داشت.

در حالی که آدامز قول داده است که برای هر مهاجری که به حومه شهر می فرستد، چهار ماه هزینه اتاق و غذا بدهد، شهر برای اسکان ده ها هزار مهاجری که در سال گذشته پذیرای آن بوده است، خالی شده است. بر اساس بودجه آدامز که ماه گذشته منتشر شد، انتظار می‌رود هزینه‌های پناهجویان تا پایان سال مالی 2024، 4.3 میلیارد دلار از پول شهر را کاهش دهد.