مسافر آمریکایی با مشت به مهماندار هواپیما می زند و سعی می کند از خروجی اضطراری خارج شود

مسافر آمریکایی با مشت به مهماندار هواپیما می زند و سعی می کند از خروجی اضطراری خارج شود

مسافر نیز به سمت خلبان دوید. (تصویر نمایندگی)

یک مسافر خشمگین در یک پرواز هواپیمایی یونایتد پس از اینکه ادعا می شود چندین بار به مهماندار هواپیما مشت زده بود مجبور شد توسط سایر مسافران مهار شود. ABC7. این رسانه ادامه داد: این حادثه در 1 می رخ داد و این مرد حتی سعی کرد در حین پرواز از سانفرانسیسکو به هیوستون از خروجی اضطراری خارج شود. فیلمی از این درگیری توسط نایا خیمنز کمی قبل از بلند شدن هواپیما از فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو گرفته شده است. عازم هیوستون، تگزاس بود.

خانم خیمنز ادعا کرد که مرد پس از اینکه از او و همسرش خواست از صندلی تعیین شده او خارج شوند، خشونت آمیز شد.

او گفت: «آنها مجبور بودند یک نگهبان دروازه بیاورند تا سعی کند با هر دوی آنها صحبت کند ABC7. “سپس، او شروع کرد به سخنانش کم کم، مثل اینکه “آقا، چرا به من لبخند می زنی؟” این اولین چیزی است که او گفت.» خانم خیمنز افزود.

او مدعی شد که پس از درگیری، مرد با عجله از هواپیما بیرون پرید.

آقای جیمنز گفت: “پس از یک دقیقه مکث، به سمت جایی که خلبان بود، جایی که درهای خروج اضطراری است، دوید و سعی کرد آن را باز کند. او با موفقیت در خروجی اضطراری را باز کرد و می خواست پایین بپرد.”

مسافر اضافه کرد: “هواپیما مرتفع بود، بنابراین ظاهراً او دو طبقه به زمین می پرید و خدمه پرواز فقط لگد زدند و همه او را به محل امنی بردند.”

فیلم را ببینید:

این شرکت هواپیمایی رفتار این مسافر را “غیرقابل قبول” خواند و گفت که او از پروازهای آینده هواپیمایی یونایتد منع شده است.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی گفت: “ما از تیم خود به خاطر حرفه ای بودن آنها و برای مراقبت از ایمنی مشتریان و همکاران آنها در یونایتد سپاسگزاریم.” مستقل.

گزارش داد که یک مرد 47 ساله توسط پلیس سانفرانسیسکو به اتهام شارژ باتری مربوط به این حادثه دستگیر شد.