مسئول سابق انرژی غیر باینری بایدن دوباره دستگیر شد – RT World News

سام برینتون بار دیگر به اتهام سرقت چمدان در فرودگاه آمریکا توسط پلیس بازداشت شد.

پلیس بار دیگر سام برینتون، کارمند سابق انرژی هسته ای دولت بایدن را به دلیل دزدی لباس های زنانه در فرودگاه دستگیر کرد. این سومین باری است که دانشمند غیر باینری درگ کوین در حال کشیدن چمدان دیگران دستگیر می شود.

بر اساس گزارش رسانه ها، این مرد 35 ساله روز پنجشنبه در خانه خود در مریلند بازداشت و به بازداشتگاه شهرستان مونتگومری منتقل شد. پلیس می گوید برینتون به سرقت اموال در فرودگاه ملی ریگان در واشنگتن دی سی متهم به سرقت بزرگ است.

اتهامات علیه برینتون در ماه فوریه توسط آسیا خمسین طراح مد تانزانیایی مستقر در هیوستون مطرح شد که معتقد است مقام سابق بایدن لباس های او را در سال 2018 دزدیده و چندین بار لباس های او را در ملاء عام پوشیده است.

خمسین عکس‌هایی از برینتون با پوشیدن لباس‌هایی که خودش درست کرده بود به اشتراک گذاشته و آن‌ها را با همان مقالاتی که توسط مدل‌ها یا خود طراح می‌پوشید، قرار داده است. خمسین در توییتر خود نوشت، این فارغ التحصیل دانشگاه MIT حتی جواهرات خود را نیز می پوشید. یکی از عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد، حتی در یکی از ویژگی‌های Vanity Fair درباره عکس‌های این فرد پر زرق و برق استفاده شد “سبک.”

برینتون که به عنوان یکی از اولین مقامات دگرباشان جنسی غیر باینری جو بایدن مورد تحسین قرار گرفت، قبلاً مسئول نظارت و مشاوره در مورد زباله های هسته ای در وزارت انرژی ایالات متحده بود، اما سال گذشته برکنار شد.


عکس مقام رسوایی بایدن با لباس های دزدیده شده

این پس از آن بود که مشخص شد برینتون مظنون اصلی دو سرقت چمدان در فرودگاه های نوادا و مینه سوتا بوده است. این مقام سابق ابتدا دزدی اموال شخص دیگری را انکار کرد، اما بعداً پس از فیلم امنیتی که نشان داد او چمدان را از چرخ فلک چمدان بیرون می‌کشد، گناه خود را پذیرفت.

ماه گذشته، برینتون به اتهام دزدی چمدان در لاس وگاس اعتراضی نکرد و به 180 روز حبس تعلیقی محکوم شد و به او محکوم شد. “از دردسر دوری کن.” طبق گزارش رسانه ها، وی همچنین به پرداخت غرامت 3670 دلاری به قربانی محکوم شد.

انتصاب برینتون توسط رئیس جمهور جو بایدن از همان ابتدا بحث برانگیز بود، حتی قبل از اتهامات دزدی چمدان. مهندس هسته ای در دانشگاه ها در این مورد صحبت کرده بود “پیچیدگی” سبک زندگی و “توله بازی” که شامل روابط نقش آفرینی جنسی با مردانی است که تظاهر به سگ می کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: