مرد بریتانیایی جسد یک بازنشستگی را در فریزر نگه داشت و از پول خود برای خرید استفاده کرد

مرد بریتانیایی جسد یک بازنشستگی را در فریزر نگه داشت و از پول خود برای خرید استفاده کرد

این بازنشسته در سپتامبر 2018 درگذشت و جسد او در اوت 2020 پیدا شد.

یک مرد بریتانیایی اعتراف کرد که جسد یک مستمری بگیر را به مدت دو سال در فریزر نگه داشته است قطار زیر زمینی.

این رسانه گزارش داد که جان وین رایت، 71 ساله، در سپتامبر 2018 درگذشت، اما جسد او تنها در 22 آگوست 2020، پس از نگهداری در فریزر، کشف شد. دامیون جانسون، 52 ساله، به اتهام جلوگیری از دفن قانونی و شایسته وین رایت در روز سه شنبه اعتراف کرد.

با این حال، دامیون جانسون همچنین متهم است که از اطلاعات بانکی یک مستمری بگیر مرده برای خرید و برداشت پول نقد استفاده کرده است. اما او سه مورد کلاهبرداری را رد کرد و استدلال کرد که پولی که از حساب آقای واین رایت استفاده کرده بود از نظر فنی متعلق به او بود.

اگرچه علت مرگ آقای وین رایت هنوز مشخص نشده است، تصور می‌شود که این جنایت زمانی رخ داده است که این دو در آپارتمانی در برج کلیولند در مرکز شهر بیرمنگام، هالیول هد، ساکن بودند.

مطابق با مستقل، اما این مرد 52 ساله سه فقره کلاهبرداری از طریق اظهارات نادرست در مورد استفاده از کارت بانکی آقای واین رایت برای برداشت پول از دستگاه های نقدی، پرداخت کالا و انتقال پول به حساب خود بین 23 سپتامبر 2018 تا 7 مه 2020 را رد کرد. “

قاضی Shaun Smith KC به جانسون گفت که در 7 نوامبر محاکمه خواهد شد.

هنگامی که قاضی از او پرسید که دفاع جانسون چه خواهد بود، راگلان اشتون، برای تخفیف، گفت: «او می‌گوید که غیرصادقانه عمل نکرده است، یعنی معتقد است که حق دریافت وجوه موجود در حساب آقای واین رایت را داشته است.

ترتیب این بود که پول‌ها به طور مشترک به حساب آقای واین رایت واریز می‌شد، بنابراین اساساً او معتقد است که این وجوه در حساب آقای واین رایت بوده است و به طور خلاصه، حق دریافت آن را داشته است.

دیمیون جانسون با قرار وثیقه آزاد است.