مرد آمریکایی به دلیل پنهان کردن دوربین مخفی در حمام عمومی کشتی کروز دستگیر شد

مرد آمریکایی به دلیل پنهان کردن دوربین مخفی در حمام عمومی کشتی کروز دستگیر شد

آقای فرویاس ظاهراً اعتراف کرده است که دوربین را در حمام گذاشته است

یک مرد پس از اینکه مقامات FBI گفتند که او یک دوربین مخفی را در داخل یک سرویس بهداشتی عمومی در سفر دریایی رویال کارائیب قرار داده است، با اتهامات جدی روبرو است. بر اساس گزارشی که توسط NBC Miamiدوربین مخفی از بیش از 150 نفر از جمله 40 خردسال فیلمبرداری کرد.

بر اساس شکایتی که هفته گذشته در دادگاه فدرال در سان خوان، پورتوریکو منتشر شد، جرمی فرویاس در 29 آوریل سوار بر کشتی سلطنتی کارائیب به مقصد سنت مارتن، سن خوان و باهاما در میامی شد.

یک مامور ویژه FBI در یک شکایت جنایی گفت: “در یا حدود 30 آوریل 2023، زمانی که هارمونی در آب های بین المللی در حال حرکت بود، فرویاس یک دوربین مخفی Wi-Fi را در حمام عمومی در عقب عرشه بالای هارمونی، بین شبیه ساز موج سواری Flow Rider و نوار.” در سند دادگاه ذکر شده است که حمام یک حمام تک جنسیتی بوده است ABC News.

یکی از مسافران گزارش داد که یک دوربین در حمام وجود دارد، نیروهای امنیتی آن را پیدا کردند و یک کارت micro SD پیدا کردند که در دوربین قرار داده شده بود. این نشان می دهد که آقای فرویاس در حال تنظیم دوربین و اتصال آن به تلفن خود است.

شکایت می‌گوید: «فیلم‌های اولیه فرویاس را نشان می‌دهند که دوربین را پنهان کرده و زاویه دوربین را تنظیم می‌کند، بنابراین روی ناحیه توالت تمرکز می‌کند. Froias همچنین در حال برداشتن Apple iPhone 14 Pro Max از جیب خود دیده می شود و به نظر می رسد که تلفن را با استفاده از Wi-Fi به دوربین مخفی متصل کرده است. سپس Froias از حمام خارج می شود.

اسناد دادگاه می‌گوید: «افرادی دیده می‌شوند که برای استفاده از توالت یا برای تعویض یا بیرون آمدن لباس شنا وارد حمام می‌شوند.» دوربین فرویاس این افراد را در مراحل مختلف برهنه شدن از جمله فیلمبرداری از اندام تناسلی برهنه، باسن و سینه های زنانه آنها ضبط کرده است.

آقای فرویاس ظاهراً اعتراف کرده است که دوربین را در حمام گذاشته است و ABC News نیز گزارش داد که او می‌دانست که این دوربین پیدا شده است زیرا وقتی یک روز بعد برای تهیه آن رفت نتوانست آن را پیدا کند.

Froias به فضول ویدئویی و تلاش برای در اختیار داشتن مواد استثمار کودکان متهم است. او روز دوشنبه با قرار وثیقه 25000 دلاری توسط یک قاضی آزاد شد تا محاکمه شود. او وارد یک درخواست نیست.

FBI همچنین یک وب سایت برای هر کسی که ممکن است قربانی شده باشد راه اندازی کرده است.

اف‌بی‌آی معتقد است که او عمدتاً مسافران کشتی‌های کروز را در بازه زمانی 30 آوریل تا 1 مه 2023 هدف قرار داده است که احتمالاً از حمام عمومی در عقب عرشه بالای هارمونی بین شبیه‌ساز موج‌سواری «Flow Rider» و یک نوار استفاده کرده‌اند. فرم می گوید. مسافرانی که از این حمام استفاده می کنند ممکن است توسط Froias ضبط شده باشد.