مدیر عامل MillerKnoll به کارکنان می‌گوید از درخواست در مورد پاداش‌ها خودداری کنند و «شهر ترحم را ترک کن»، بعداً عذرخواهی کرد.

مدیر عامل MillerKnoll به کارکنان می‌گوید از درخواست در مورد پاداش‌ها خودداری کنند و «شهر ترحم را ترک کن»، بعداً عذرخواهی کرد.

اندی اوون، مدیر عامل شرکت مبلمان آمریکایی MillerKnoll.

اندی اوون، مدیرعامل شرکت مبلمان آمریکایی MillerKnoll، پس از انتشار ویدئویی از او در شبکه‌های اجتماعی که در آن از کارکنانش می‌خواهد در «شهر تاسف‌آور» زندگی نکنند، با واکنش‌های منفی مواجه شده است. جایزه نگیرید طبق گزارش مجله فورچون، پاسخ خانم اوون با تشویقی آرام به کارکنان شروع شد تا «روی چیزهایی که می‌توانید کنترل کنید تمرکز کنید»، مانند ارائه خدمات عالی به مشتریان.

او در این ویدیو می گوید: “با هم خوب رفتار کنید. مهربان باشید. محترم باشید. الگو باشید.”

خانم اوون به نگرانی های کارمندان در مورد از دست دادن پاداش خود در زمانی که به نظر می رسد یک تالار شهر است که در آن کارگران را تشویق می کند تا قبل از پایان سال مالی MillerKnoll در پایان ماه مه به هدف فروش برسند، پرداخت. “در مورد “اگر پاداش نگیریم چه خواهیم کرد؟” نپرسید؟ 26 میلیون دلار لعنتی را دریافت کنید.» او با استناد به یک معیار داخلی گفت.

او ادامه داد، “زمان و تلاش خود را صرف فکر کردن به 26 میلیون دلاری کنید که ما نیاز داریم و به این فکر نکنید که اگر پاداشی دریافت نکنیم، چه کاری انجام خواهید داد. خیلی خوب؟ آیا می توانم برای آن تعهدی دریافت کنم؟” مدیرعامل، که اذعان داشت که برخی از بازخوردهایی که در مورد این موضوع دریافت کرده بود «خیلی خوب نبود»، پس از اینکه بسیاری از کارمندان این سوال را مطرح کردند که چگونه از آنها انتظار داشت در صورت عدم دریافت پاداش، انگیزه خود را حفظ کنند، هیچ تلاشی برای به حداقل رساندن خطرات انجام نداد. .

در پاسخ به همان، او گفت: “من یک رئیس قدیمی داشتم که یک بار به من گفت: “می توانی از شهر ترحم دیدن کنی اما نمی توانی آنجا زندگی کنی.” بنابراین مردم: شهر ترحم را ترک کنید، بیایید کار را انجام دهیم.”

با این حال، پس از انفجار این موضوع در رسانه های اجتماعی، مدیر عامل شرکت از طریق ایمیل به کارکنان خود نامه نوشت و طبق گزارش VICE از اظهارات خود عذرخواهی کرد. او در نامه‌ای که این رسانه به آن دسترسی داشت، گفت: «آنچه که من امیدوار بودم تیم را برای رویارویی با چالشی که قبلاً بارها با آن مواجه شده‌ایم انرژی می‌دهد، به گونه‌ای فرود آمد که قصد نداشتم و از این بابت متاسفم».

با پایان یافتن سال مالی خود در ماه می، MillerKnoll هنوز تصمیمی در مورد پرداخت های تشویقی به کارمندان نگرفته است. بر اساس پروکسی شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، خانم اوون در سال 2022 حدود 5 میلیون دلار غرامت دریافت کرد که شامل 1.1 میلیون دلار حقوق و همچنین گزینه های مختلف سهام و پرداخت پاداش است.