قهرمان عملیات بن لادن نیروی دریایی ایالات متحده را به خاطر درگ کوئین مورد انتقاد قرار داد – اخبار RT World

رابرت اونیل عضو سابق تیم شش نیروی دریایی SEAL به گروهی از کهنه سربازان پیوست که ابراز انزجار می کردند.

رابرت اونیل سابق نیروی دریایی ایالات متحده، یکی از اعضای تیم افسانه‌ای SEAL شش که متهم به دستگیری اسامه بن لادن، مغز متفکر القاعده بود، به کارفرمای سابق خود به خاطر «شور»با استفاده از یک ملوان استخدام شده دراگ کوئین به عنوان یک استخدام کننده” در روز چهارشنبه

من تمام شده ام. چین ما را نابود خواهد کرد. شما این نیروی دریایی را دریافت کردیداونیل در توییتی در پایان نوشت:من نمی توانم باور کنم که من برای این گاو نر جنگیدم***.

اونیل به انتخاب نیروی دریایی یومان جاشوا کلی کلاس 2 – یا بهتر است بگوییم، شخصیت درگ کلی “هارپی دنیلز” – به عنوان یکی از کلاس های افتتاحیه پنتاگون اشاره داشت.سفیران دیجیتال” کلی که خود را غیر باینری معرفی می کند، با آرایش کامل، لباس زنانه و کلاه گیس بلوند پررنگ برای اعضای سرویس اجرا می کند.


پنتاگون از «اینفلوئنسر» برای جذب نیرو استفاده کرد

SEAL سابق، که مدعی است شخصاً ضربه مهلکی را به بن لادن در حمله ماه مه 2011 به مجتمع وی در ابوت آباد پاکستان وارد کرده است، تنها جانبازی بود که به طور علنی از حمله پنتاگون به این ملوان پر زرق و برق سخن گفت.

این همان نظامی نیست که من در آن خدمت کردمگراهام آلن کهنه سرباز ارتش آمریکا در توییتی با ابراز تاسف گفت:دشمنان ما به ما می خندند

مایک ماروگ که در پروفایل توییترش او را یک جانباز 21 ساله توصیف می کند، این برنامه را “توهین به هر جانبازی“، در حالی که یکی دیگر از کاربران توییتر با نام “جانی فیوزبال” ادعا کرد “نوشته بر روی دیوار بودهنگامی که او ارتش را در سال 2010 ترک کرد، با اشاره به لغو ممنوعیت «نپرس، نگو» در مورد همجنس گرایی آشکار در خدمت و تصمیم به اجازه دادن به زنان در پیاده نظام به عنوان آغاز سقوط آن اشاره کرد.

سرهنگ سابق نیروی فضایی متیو لوهمایر، که در سال 2021 به دلیل انتقاد از استقبال ارتش از نظریه نژاد انتقادی به عنوان “از فرماندهی خود خلع شد.مارکسیست” و ”غیر آمریکاییجسی واترز از فاکس نیوز گفت که اگرچه در آغوش گرفتن این بازیگر درگ توسط ارتش دیگر تعجب آور نیست،آنچه شگفت آور است این است که رهبران ارشد نظامی همچنان به اجرای چنین برنامه ای ادامه می دهند، علیرغم این واقعیت که به تلاش های ما برای استخدام آسیب می رساند و به حفظ ما آسیب می رساند و صادقانه بگویم که نمی تواند به مرگ و میر و آمادگی ما کمک کند.

کلی به اینستاگرام رفت تا یک «رد کردن” [sic]با اعلام ملوانDGAF” – ”af نمی دهد***” – در حین چرخیدن و چرخاندن به داخل و خارج از کش. متهم کردن مخالفان به “فقط خواستن[ing] برای حمایت از ارتش زمانی که به نفع شماست و افراد عجیب و غریب را درگیر نمی کندمجری مدعی شدمتنفرانفقط برای نفوذ روی هم انباشته می شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: