غواصان بیمارستان زیر آب و سنگ قبر در فلوریدا را کشف کردند

غواصان بیمارستان زیر آب و سنگ قبر در فلوریدا را کشف کردند

تنها یک قبر در قبرستان فورت جفرسون شناسایی شده است. (تصویر نمایندگی)

تیمی از غواصان بقایای یک بیمارستان و گورستان قرن نوزدهمی را در انتهای دریا در نزدیکی پارک ملی Dry Tortugas در فلوریدا کیز کشف کردند. اخبار سی بی اس در گزارشی گفت. باستان شناسان معتقدند که این مکان می تواند برای قرنطینه بیماران تب زرد بین سال های 1890 تا 1900 مورد استفاده قرار گیرد. طبق بیانیه مطبوعاتی سرویس پارک ملی (NPS)، کارکنان Dry Tortugas در آگوست سال گذشته نظرسنجی انجام دادند که به این یافته ها منجر شد.

تنها یک قبر در گورستان فورت جفرسون شناسایی شده است، کارشناسان تخمین می‌زنند که بقایای ده‌ها نفر، عمدتاً اعضای ارتش مستقر در قلعه، می‌توانند آنجا باشند.

این قبر متعلق به یک غیرنظامی به نام جان گریر است. اخبار سی بی اس با استناد به سوابق NPS گفت. او به عنوان کارگر در قلعه کار می کرد و بر اساس سنگ قبر یافت شده در این مکان در 5 نوامبر 1861 درگذشت.

جاش مارانو، باستان شناس دریایی پارک های ملی فلوریدا جنوبی و مدیر پروژه برای بررسی، به این نشریه گفت: «این یافته جذاب، پتانسیل داستان های ناگفته در پارک ملی درای تورتوگاس، هم در بالای آب و هم در زیر آب را برجسته می کند.

این باستان شناس افزود: «اگرچه بیشتر تاریخ فورت جفرسون بر خود استحکامات و برخی از زندانیان بدنام آن متمرکز است، اما ما فعالانه در حال کار برای گفتن داستان های برده شده، زنان، کودکان و کارگران غیرنظامی هستیم».

این پارک ملی در طول 160 کیلومتر گسترده شده است و از چندین جزیره در فلوریدا کیز تشکیل شده است. فقط با قایق هواپیما می توان به آن رسید.

سرویس پارک ملی گفت که از فورت جفرسون به عنوان زندان در طول جنگ داخلی استفاده می شد. با افزایش جمعیت زندانیان، پرسنل نظامی، بردگان، مهندسان و کارکنان پشتیبانی، بیماری گسترش یافت و ده‌ها نفر در دهه‌های 1860 و 1870 کشته شدند.

جزایر مجاور به عنوان بیمارستان قرنطینه استفاده می‌شد، زیرا فضای کافی در Garden Key وجود نداشت.