شکایت از دو نفر برای پخش سخنرانی هیتلر در قطار در اتریش

شکایت از دو نفر برای پخش سخنرانی هیتلر در قطار در اتریش

قطار راه آهن فدرال اتریش.

پس از کشف شدن در حال پخش سخنرانی توسط آدولف هیتلر و شعارهای نازی ها بر روی سیستم صوتی قطاری که از برگنتس به وین در حرکت بود، دو نفر در اتریش متهم شدند.

هنگامی که سخنان فرمانده نازی در قطار شروع به پخش کرد، به نظر می رسید که بسیاری از مردم به شدت ناراحت بودند.

دیوید استوگ مولر، قانونگذار حزب سبز، پاسخ خود را به این ضبط ویدئویی ضبط کرد که در پس زمینه قابل شنیدن بود. این سیاستمدار مدعی شد که متصدی قطار “بی درمان” بوده و قادر به خاموش کردن سلام ها نیست.

این سیاستمدار در توییتر نوشت: “در RailJet 661، چند تماس “Sieg Heil” به تازگی از طریق سیستم بلندگو پخش شده است. متصدی قطار کاملا درمانده است.”

امیدوارم هر چه زودتر گزارش و شفاف سازی شود.»

مطابق با بی بی سیراه آهن فدرال اتریش بیانیه ای را به آن ارسال کرد و گفت: ما به وضوح از محتوا فاصله می گیریم.

راه‌آهن فدرال اتریش گفت: «در حال حاضر می‌توانیم فرض کنیم که این اعلان‌ها مستقیماً در قطار از طریق اینترکام اعلام شده است. ما موضوع را به پلیس گزارش کرده‌ایم.»

برنارد ریدر ساود، سخنگوی OeBB، این حادثه پس از آن رخ می دهد که هفته گذشته دو قطار برای پخش “ترکیبی بی معنی و گیج کننده” از آهنگ های کودکانه و اطلاعیه های قدیمی و معیوب دستکاری شدند.

آخرین حادثه، که اعتراض عمومی را برانگیخت، ظاهراً شامل سلام های هیتلر و آنچه به نظر می رسید ضبط های تاریخی سخنرانی های آدولف هیتلر بود.

آقای ریدر افزود، هر سه حادثه زمانی رخ داد که قطارهای OeBB از یک بخش بین شهر سنت پولتن در شرق اتریش و پایتخت آن وین عبور کردند.

(با ورودی های نمایندگی ها)