شورای شهر پاراماتای ​​استرالیا اولین شهردار هندی الاصل خود را دریافت کرد

شورای شهر پاراماتای ​​استرالیا اولین شهردار هندی الاصل خود را دریافت کرد

آقای پاندی یک تجارت کوچک با پیشینه فناوری اطلاعات دارد

ملبورن:

شورای شهر پاراماتا در سیدنی روز دوشنبه، سمیر پاندی، عضو هندی الاصل را به عنوان شهردار جدید خود انتخاب کرد.

انتخاب آقای پاندی به این سمت همزمان با ورود نارندرا مودی نخست وزیر به سیدنی در روز دوشنبه برای یک سفر دو روزه به دعوت همتای استرالیایی خود بود. در بیانیه ای رسمی آمده است که از شبه قاره هند.

آقای پاندی در حالی انتخاب شد که دونا دیویس پس از انتخاب وی به عنوان عضو ایالتی برای پاراماتا در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا از سمت خود کناره گیری کرد.

پاندی با تاکید بر اینکه رهبری شورای یکی از مراکز با رشد سریع در استرالیا یک افتخار بود، گفت: «شهر پاراماتا قلب جغرافیایی سیدنی بزرگ و یک نیروگاه اقتصادی بزرگ و همچنین بهترین مکان در سیدنی است. زنده.” او گفت: “پاراماتا خانه یک جامعه پر جنب و جوش و متنوع است، و من هیجان زده هستم که شهر را رهبری کنم زیرا خود را به عنوان دومین CBD (منطقه تجاری مرکزی) سیدنی و تمرکز برخی از هیجان انگیزترین فرصت های آن تثبیت می کنم.” در بیانیه مطبوعاتی

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که Pandey که یک صاحب کسب و کار کوچک با پیشینه فناوری اطلاعات است، “علاقه مند به اطمینان از این است که شورا آنچه را که جامعه و مشاغل محلی به آن نیاز دارند ارائه می دهد و شهر پاراماتا را به عنوان یک شهر هوشمند قرار می دهد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)