شرایط برای ضدحمله اوکراینی “در جای خود نیست” – ژنرال برتر آلمانی – اخبار RT World

ژنرال عالی رتبه آلمان گفت که آب و هوای بد و زمین گل آلود مانع از آغاز عملیات طولانی مدت اوکراین می شود.

کارستن بروئر، بازرس کل نیروهای مسلح آلمان، پس از بازگشت از اوکراین به خبرگزاری ملی دی پی ای گفت: شرایط آب و هوایی برای ضدحمله مورد انتظار اوکراین هنوز مناسب نیست. او مدعی شد که آماده‌سازی عملیات در حال انجام است و تانک‌های ساخت آلمان که کشورهای غربی به اوکراین عرضه کرده‌اند، ظاهراً قبلاً شاهد اقداماتی بوده‌اند.

برای من توضیح داده شد که نبرد در خط مقدم چگونه است. زمین هنوز گل آلود و مرطوب است.» برویر، پس از یک دیدار دو روزه از کیف در هفته گذشته، گفت. در آنجا فرمانده ارتش آلمان با فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، والری زالوژنی، و الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع، دیدار کرد.

“شرایط برای یک حمله همه جانبه در چند هفته گذشته هنوز فراهم نشده بود.” ژنرال آلمانی اعتراف کرد و افزود که برخی از میادین در اوکراین هنوز به نظر می رسد “دریاچه های بزرگ.” با این حال کیف به او اطمینان داده است که طرح‌هایی برای حمله اوکراین در حال انجام است. برویر گفت.


هویتزرهای ساخت آلمان در حال مبارزه در گل اوکراین - NYT

وی خاطرنشان کرد: تانک های جنگی لئوپارد آلمان قبلاً در این نبرد مورد استفاده قرار گرفته بودند. “این برای من روشن شد [they] در عمل هستند» او اظهار داشت و خاطرنشان کرد که اوکراینی‌ها اکنون تجهیزات کافی برای این کار دارند “در نبرد زنده بمانید.” با این حال، او اعتراف کرد که کیف “نیازها در طول زمان تطبیق خواهند یافت.”

رئیس نیروهای مسلح آلمان به نفع کمک نظامی بیشتر به اوکراین صحبت کرد و استدلال کرد که ظاهراً نیروهای کی یف هستند. “جنگ برای همه ما.” برویر قبل از ورود به کیف، سیستم لجستیک غربی در لهستان را که برای تحویل تجهیزات و تجهیزات نظامی به اوکراین استفاده می‌شود، بازرسی کرد.

در ابتدا انتظار می رفت که حمله متقابل مورد انتظار در بهار – حتی در اواخر زمستان – آغاز شود، اما تاکنون محقق نشده است. از آن زمان بسیاری از مقامات اوکراینی و غربی از مردم خواسته اند که انتظارات خود را از این عملیات خیلی بالا نبرند. میخائیل پودولیاک، دستیار ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز سه‌شنبه گفت که تهاجمی که بسیار تبلیغ می‌شود نباید به‌عنوان یک لحظه ساختگی یا شکست در درگیری‌های جاری تلقی شود.

بیشتر بخوانید:
هشدار آمریکا درباره حمله جدید روسیه به اوکراین

در همین حال، واشنگتن هشدار داده است که این مسکو است که ممکن است به زودی حمله ای را آغاز کند. به محض بهبود آب و هوا، می توان انتظار داشت روس‌ها می‌خواهند در برخی مناطق حمله کنند. جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا هفته گذشته گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: