سینا ویر، فینالیست Miss Universe در 23 سالگی پس از سانحه غم انگیز اسب سواری درگذشت.

سینا ویر، فینالیست Miss Universe در 23 سالگی پس از سانحه غم انگیز اسب سواری درگذشت.

این مدل ماه گذشته در حین اسب سواری دچار یک تصادف مرگبار شد

سینا ویر، فینالیست سال 2022 میس یونیورس و مدل مد استرالیایی، در سن 23 سالگی در پی یک تصادف دلخراش اسب سواری درگذشت. نیویورک پست گزارش شده است. این مدل ماه گذشته در زادگاهش استرالیا هنگام اسب سواری دچار تصادف مرگبار شد.

مطابق با News.com.au، خانم ویر در 2 آوریل در ویندزور پولو گراندز در استرالیا سوار بود که اسبش سقوط کرد. گزارش شده است که او به دلیل جراحاتش برای چند هفته تحت حمایت زندگی قرار گرفت، پیش از اینکه در روز پنجشنبه، 4 می، از زمین خارج شود.

خبر درگذشت او توسط خانواده اش به اشتراک گذاشته شد و گفتند که تصمیم گرفته اند او را از خدمات پشتیبانی نجات دهند.

آژانس مدلینگ او Scoop Management نیز مرگ او را تایید کرد و در روز پنجشنبه چندین عکس از او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این پست با عنوان “برای همیشه در قلب ما” نوشته شده است.

شایان ذکر است، سینا ویر یکی از 27 فینالیست مسابقات Miss Universe استرالیا در سال 2022 بود. او مدرک دوبله ادبیات انگلیسی و روانشناسی از دانشگاه سیدنی داشت. او قبلاً به رسانه‌های محلی گفته بود که قصد دارد برای ادامه کار خود به بریتانیا نقل مکان کند و «زمان بیشتری را با خواهر، خواهرزاده و برادرزاده‌ام بگذراند و شبکه حرفه‌ای و اجتماعی خود را گسترش دهد».

مدل تناسب اندام استرالیایی اشتیاق مادام العمر به اسب سواری داشت. او به مجله گلد کوست گفت: «اگرچه بیشتر عمرم را در شهر گذرانده‌ام، اما عشق عمیق و بی‌تحرکی به پرش نمایشی دارم. خانواده من کاملاً مطمئن نیستند که این علاقه از کجا آمده است، اما من از 3 سالگی اسب سواری کرده ام و نمی توانم زندگی خود را بدون آن تصور کنم. من هفته‌ای 2 تا 3 بار به روستایی سیدنی سفر می‌کنم تا آخر هفته در نیو ساوت ولز یا استرالیای بزرگتر تمرین کنم و مسابقه دهم.»

در همین حال، ادای احترام دوستان، خانواده و همکاران در صنعت مدلینگ در رسانه های اجتماعی هجوم آورد و بسیاری از آنها تسلیت خود را ابراز کردند. کریس دوایر، عکاس استرالیایی نوشت: «تو یکی از مهربان‌ترین روح‌های دنیا بودی، اتاق را روشن کردی و اکنون که تو نیستی، دنیا بسیار تاریک‌تر شده است».

یکی دیگر در این باره گفت: “به عنوان یک سوارکار، این بیشتر من را آزار می دهد. در آرامش باش.”