زوج بریتانیایی از «یک در 200 میلیون» سه قلوهای یکسان استقبال کردند

زوج بریتانیایی از «یک در 200 میلیون» سه قلوهای یکسان استقبال کردند

این اولین تولد در هر دو طرف خانواده است.

زوجی در بریتانیا که از سه قلوهای همسان استقبال کردند، سرانجام توانستند دخترانشان را پس از 9 هفته زودتر از موعد به دنیا بیاورند. مطابق با متروسه دختر – هارپر-گوئن، مارولا و اولین – در بیمارستانی در یورک در 31 مارس به دنیا آمدند. آنها مجبور شدند شش هفته را در بخش مراقبت ویژه نوزاد (SCBU) در بیمارستان بگذرانند. والدین آنها جنی کاسپر و جیمز کاسپر گفتند که کل وضعیت “سوررئال” و در عین حال “شگفت انگیز” است.

آقای کاسپر در مورد دختران بزرگترش، دانیکا و گابریلا، به این شبکه گفت: «ما غرق شدیم و آنها با خواهران بزرگ‌ترشان آشنا شده‌اند که کاملاً بالای ماه هستند و بسیار هیجان‌زده هستند.

او افزود: «حالا داشتن آنها در خانه شگفت‌انگیز است، این باعث می‌شود که ما احساس امنیت بیشتری کنیم که بدانیم آنها را اینجا آورده‌ایم.»

این زوج به یاد آوردند که در اسکن 12 هفته ای به آنها گفته شد که سه قلو خواهند داشت، نه دوقلو. سپس، در اسکن 20 هفته ای، پزشکان به آنها اطلاع دادند که سه قلوها یکسان هستند.

جیمز کاسپر گفت: “من اشک می ریختم و بعد خوشحال بودم و بعد به این فکر می کردم که چگونه می توانیم کنار بیاییم و این ترکیبی از احساسات بود.”

چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند این است که سه قلوها به طور طبیعی باردار شدند و جفت یکسانی در رحم داشتند که منجر به یک در 200 میلیون احتمال می شد که آنها سالم به دنیا بیایند.

این اولین بار است که در هر دو طرف خانواده این زوج دوقلو به دنیا می آیند.

آقای کاسپر به Yahoo Life UK گفت: “اگر شانس ما اینقدر خوب است، پس مطمئناً باید به کشش ادامه دهیم. این کاملاً شگفت انگیز است، ما نمی توانیم از این خوشحال باشیم.”