زنی که در بیابان استرالیا گم شده بود با شراب زنده می ماند – RT World News

خودروی لیلیان آیپ پس از پیچیدن اشتباه در بوته استرالیا در گل گیر کرد

لیلیان آیپ، زن استرالیایی 48 ساله، با خوردن آب نبات و نوشیدن یک بطری شراب، به مدت پنج روز در اعماق بوته های استرالیا زنده ماند.

یکشنبه گذشته، ایپ بلافاصله پس از شروع سفری کوتاه در ایالت ویکتوریا، یک مسیر اشتباه را طی کرد – فقط برای اینکه ماشینش پس از پیچیدن اشتباه در گل و لای سنگین گیر کرد.

پس از اینکه آی پی متوجه شد که به دلیل کمبود خدمات تلفن همراه قادر به کمک گرفتن نیست، تصمیم گرفت با تنها نوع تغذیه ای که در دسترس داشت، خود را حفظ کند: یک بطری شراب و آب نبات که قرار بود برای مادرش هدیه باشد

ایپ از ترس بدترین اتفاق حتی نامه ای به خانواده اش نوشت و به آنها گفت که آنها را دوست دارد. اما پس از پنج روز در بیابان، او توسط نیروهای اورژانس نجات یافت و او را از آسمان به عنوان بخشی از جستجوی هوایی مشاهده کردند. او به دلیل کم آبی به بیمارستان منتقل شد، اما از آن زمان مرخص شد.


خانه اپرای سیدنی بر سر درخواست های تاج گذاری، از فقر می نالد

«فکر می‌کردم آنجا می‌میرم» او پس از پیدا شدن به 9News استرالیا گفت و افزود که او “در شرف تسلیم بود” و اینکه او احساس می کرد که او است “کل بدن خاموش است.”

پلیس ویکتوریا گفت که ایپ که از بخاری ماشین خود برای گرم ماندن در طول شب استفاده می کرد، در 37 مایلی (60 کیلومتری) نزدیک ترین شهر پیدا شد. آنها افزودند که مسائل بهداشتی که او را از دور شدن بیش از حد از ماشینش باز می داشت، عامل حیاتی در نجات موفقیت آمیز او بود.

او از عقل سلیم استفاده می کرد تا با ماشینش بماند و در بوته زار سرگردان نشود، که به پلیس کمک کرد تا بتواند او را پیدا کند. گروهبان مارتین تورپی ایستگاه پلیس وودونگا گفت. وی افزود که زن نجات یافته بود “بسیار راحت و سپاسگزارم” زمانی که نیروهای اورژانس به محل حادثه رسیدند.

و پس از شیر خوردن بیش از یک بطری شراب و مقداری آب نبات در طول دوره تعلیق برنامه ریزی نشده خود در بوته ویکتوریا، اولین درخواست ایپ برای نجات او مناسب به نظر می رسید.

اولین چیزی که به ذهنم رسید آب و سیگار بود. او به 9 نیوز گفت. “خدا را شکر [for] پلیس زن، او یک سیگار داشت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: