زنی در دادگاه آمریکا شهادت داد که چگونه دونالد ترامپ در پرواز او را دست انداخت

زنی در دادگاه آمریکا شهادت داد که چگونه دونالد ترامپ در پرواز او را دست انداخت

دونالد ترامپ بارها و به شدت این اتهامات را رد کرده است.

نیویورک:

یک زن روز سه شنبه در دادگاه مدنی نیویورک گفت که دونالد ترامپ در اواخر دهه 1970 در یک پرواز در ایالات متحده به او تجاوز جنسی کرده است.

جسیکا لیدز هنگام شهادت در دادخواست تجاوز جنسی و افترا نویسنده E. Jean Carroll علیه رئیس جمهور سابق، حمله ادعایی را بازگو کرد.

ترامپ تمام اتهامات مربوط به تجاوز جنسی را رد می کند و هرگز به دلیل چنین ادعاهایی تحت تعقیب کیفری قرار نگرفته است.

لیدز به دادگاه فدرال منهتن گفت که ترامپ در سال 1978 یا 1979 دستش را در قسمت بیزینس کلاس پرواز به نیویورک، دامن او را بالا برد.

لیدز، که اکنون 81 سال دارد، گفت: “هیچ مکالمه ای وجود نداشت. انگار غیر منتظره بود.”

او افزود: “او سعی داشت مرا ببوسد و سینه هایم را گرفته بود.”

لیدز اولین بار این ادعا را در مصاحبه ای با نیویورک تایمز چند هفته قبل از انتخابات 2016 مطرح کرد که ترامپ را به کاخ سفید فرستاد.

ده ها زن در آستانه رای گیری ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند.

لیدز پس از رد اتهامات تجاوز جنسی توسط ترامپ در جریان مناظره ریاست جمهوری با هیلاری کلینتون، این اتهام را علنی کرد.

لیدز به یاد می آورد: «من عصبانی بودم زیرا او دروغ می گفت.

وکلای کارول از لیدز برای شهادت فراخوانده شد تا بتواند هیئت منصفه 9 نفره را متقاعد کند که ترامپ درگیر الگوی سوءرفتار جنسی بوده است.

کارول 79 ساله از ترامپ شکایت کرده است که او در اواسط دهه 1990 در اتاق رختکن فروشگاه لوکس برگدورف گودمن در منهتن به او تجاوز کرده است.

او همچنین مدعی است که ترامپ پس از آنکه در سال 2019 این اتهام را به صورت علنی منتشر کرد، زمانی که او را «یک کار کلاهبردار کامل» خواند، او را بدنام کرد.

ترامپ بارها و به شدت این اتهامات را رد کرده است.

کارول اواخر سال گذشته پس از اجرایی شدن قانونی در نیویورک که به قربانیان تجاوز جنسی مهلتی یک ساله برای شکایت از متجاوزان ادعایی خود ده ها سال پس از وقوع حملات داده بود، شکایت کرد.

این شکایت به دنبال خسارات نامشخص است و از ترامپ می‌خواهد نظرات خود را پس بگیرد.

هیچ تعقیب کیفری نمی تواند از پرونده مدنی کارول ناشی شود، اما اگر ترامپ شکست بخورد، این اولین باری است که او از نظر قانونی به اتهام تجاوز جنسی مسئول شناخته می شود.

این پرونده یکی از چندین چالش حقوقی پیش روی ترامپ است زیرا این جمهوری خواه 76 ساله به دنبال بازگشت به کاخ سفید در انتخابات سال آینده است.

ماه گذشته او در یک پرونده جنایی مربوط به پرداخت پولی که به یک ستاره پورنو درست قبل از رای گیری در سال 2016 انجام شده بود، بی گناه بود.

ترامپ همچنین به دلیل تلاش‌هایش برای برگرداندن شکست در انتخابات 2020 در ایالت جنوبی جورجیا، سوء استفاده از اسناد طبقه‌بندی‌شده از کاخ سفید و دست داشتن او در حمله به ساختمان کنگره آمریکا توسط حامیانش در 6 ژانویه 2021 مورد بازجویی قرار گرفته است. .

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)