راهنمای آشنایی برای افراد بالای 40 سال در عصر جدید طلاق، بیماری های مقاربتی و Tinder

راهنمای آشنایی برای افراد بالای 40 سال در عصر جدید طلاق، بیماری های مقاربتی و Tinder

طبق گزارش PwC، طلاق در بریتانیا 23 درصد افزایش یافته است که با سریع ترین سرعت در بیش از 50 سال گذشته افزایش یافته است.

زمانی که ازدواج 20 ساله او در سال 2018 به پایان رسید، کاترین دان متوجه شد که قرار ملاقات آنطور که او به یاد داشته نیست.

تکنولوژی و فرهنگ در حال تغییر استانداردهای آداب معاشرت را که او با آن آشنا بود تغییر داده بود.

روزی روزگاری، این کارمند 57 ساله با شرکای بالقوه از طریق دوستان، در مهمانی ها یا زمانی که در شهر بود ملاقات کرد – دنیایی که معاشقه عمدتاً مودبانه انجام می شد. در مقایسه، دوستیابی آنلاین شبیه غرب وحشی بود.

سایت‌ها صدها، حتی هزاران مورد منطبق بالقوه را نمایش می‌دادند. اما دان متوجه شد که به ندرت هر یک از مسابقاتی که او به این شکل انجام داده است به روابط تبدیل شود: از 1500 مردی که او با آنها به صورت آنلاین چت کرده است، او در اولین قرار ملاقات فقط بین 20 تا 30 نفر بوده است و دومین قرار فقط با آنها پنج یا شش

و در حالی که تعداد مردانی که پاسخ ندادند کمی ناامید کننده بودند، پاسخ هایی وجود داشت که دان آرزو داشت هرگز دریافت نمی کرد. او گفت: “شما مردانی را دریافت می کنید که فقط برای شما عکس های برهنه می فرستند.” از آخرین باری که قرار ملاقات داشتم، همه چیز تغییر کرده است.»

دان به سختی در بیدار شدن با دنیای متفاوت عاشقانه پس از جدایی تنها نیست. زمانی، قرار ملاقات تقریباً منحصر به فرد افراد جوان بود، اما دیگر اینطور نیست. نرخ طلاق در قرن بیستم افزایش یافت، سپس پس از اوج خود در دهه 1990 کاهش یافت، اما پس از همه‌گیری مجدداً افزایش یافت. بر اساس گزارش PwC، ارقام مربوط به بریتانیا در سال گذشته نشان می دهد که آنها 23 درصد افزایش یافته اند و با سریع ترین سرعت در بیش از 50 سال اخیر صعود کرده اند.

تغییر عمده دیگری نیز رخ داده است. قانون طلاق، انحلال و جدایی (2020) سال گذشته اجرایی شد و اجازه جدایی “بدون تقصیر” را داد.

پیش از این، تنها در صورتی ممکن بود که یک طرف طرف دیگر را به رفتار نامناسب متهم کند، مانند خیانت، یا اگر زوج سال‌ها دور از هم سپری کرده باشند، حتی اگر هر دو طرف بخواهند خارج شوند. در حال حاضر، پس از حداقل 20 هفته انتظار می توان طلاق داد. اتهامات لازم نیست

طبق آمار اداره ملی آمار، 41 درصد از ازدواج ها تا 25 سالگی به طلاق ختم می شود. این بدان معناست که بسیاری از مردم شانس دوم یا حتی سوم را دارند تا انگشت پای خود را در صحنه دوستیابی فرو ببرند.

رئیس انجمن سلامت جنسی و اچ‌آی‌وی بریتانیا در نوامبر گذشته به گاردین گفت: سال‌های اخیر شاهد «تغییر الگوهای رفتار جنسی» در گروه‌های سنی بالاتر بوده‌ایم. یک آمار واضح این را نشان می دهد: طبق گزارش انجمن دولت محلی، تعداد عفونت های مقاربتی در بین افراد بالای 65 سال بین سال های 2017 تا 2019 20 درصد افزایش یافته است.

این تحقیق همچنین نشان داد که بیشترین جهش متناسب در موارد سوزاک و کلامیدیا در افراد 65 سال و بالاتر است. علت کاملاً مشخص نیست، اما برخی مطالعات نشان می‌دهند که استفاده از برنامه‌های دوستیابی می‌تواند منجر به رفتارهای جنسی پرخطرتر شود.

برای آماده شدن برای قرار ملاقات در سال 2023، برخی از طلاق‌گرفته‌ها صدها یا حتی هزاران پوند را برای مربیان هزینه می‌کنند: افرادی که به آنها کمک می‌کنند مراحل قانونی جدایی را طی کنند و سپس برای زندگی فراتر از آن آماده شوند. امی دیکسون، یک مربی طلاق و روابط، گفت که او اغلب به مشتریانی که پس از طلاق در تلاش برای قرار آنلاین قرار می‌گیرند، کمک می‌کند.

او گفت: “افراد در دهه 40 خود به روشی متفاوت با تلفن همراه بزرگ شدند، چه رسد به اینترنت و انتظارات دوستیابی سریع.” (اگرچه زندگی خودش نشان می دهد که می تواند کارساز باشد – پس از پایان ازدواجش، او شریک جدیدش را در Tinder ملاقات کرد.)

برخی نیز دریافته‌اند که گذشت سال‌ها دوستی را در مقایسه با آخرین باری که مجرد بودند دشوارتر کرده است. به عنوان مثال، تاریخ هایی که اغلب باید بر اساس خواسته های والدین مشترک رزرو شود.

ناوال هوتون، مربی طلاق می گوید: «وقتی بزرگتر می شوید، بعید است کسی را پیدا کنید که قبلاً ازدواج نکرده باشد و بچه دار نشده باشد، بنابراین همیشه این لایه پیچیدگی وجود دارد. “شما می پرسی “آیا آخر هفته آزاد هستی؟” اما آنها می گویند “اوه نه، من بچه هایم را دارم.”

پس از طلاق، افراد ممکن است چیزهای مختلفی را نیز بخواهند، و برخی از آنها به زمان نیاز دارند تا وارد یک رابطه جدید شوند. در جلسات هفتگی، دو هفته‌ای یا ماهانه، دیکسون به مشتریانش می‌گوید که در مورد «میزان در دسترس بودن» خود فکر کنند و وقتی با افراد در برنامه‌ها گپ می‌زنند – از جمله مواردی که برای افراد مسن‌تر مانند «Silver Singles» یا «Ourtime» طراحی شده‌اند، این موضوع را روشن کنند. ” او گفت که مردم باید روشن کنند که آیا تازه از ازدواج خارج شده اند و به دنبال پرت شدن هستند یا آماده اند دوباره مرتکب شوند.

دیکسون گفت که روابط پس از طلاق نیز می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد و بسیاری از مردم نگران باز کردن زندگی خود به روی شخص دیگری هستند.

دیکسون گفت: “من دوستی دارم که یک پسر سه شنبه دارد.” او به‌عنوان یک والد مجرد با یک شغل خوب بسیار شلوغ است، اما کمی احساس تنهایی می‌کند، بنابراین تصمیم گرفت هفته‌ای یک تا دو شب به دنبال کسی بگردد. آنها ترتیبی دارند که سه‌شنبه‌ای که او می‌آید، یک یک غذای دوست داشتنی و یک خواب، سپس یک هفته دیگر همدیگر را ببینید.”

گروه دیگری که دوباره دوست می شوند افرادی هستند که بیوه شده اند. فصل 2، یک وب سایت دوستیابی و شرکت رویدادها برای افرادی که شرکای خود را از دست داده اند، از زمان راه اندازی در بریتانیا در نوامبر 2000 ثبت نام داشته است. چهار رابطه متعهد تاکنون به نتیجه رسیده است. بهار امسال، به ایالات متحده و استرالیا و بعداً به سایر مناطق انگلیسی زبان گسترش می یابد.

نیکی ویک، موسس این شرکت، گفت که خدمات دوستیابی تخصصی پس از بیوه شدن می تواند بسیار سودمند باشد. او گفت: «علیرغم غم و اندوه، این بدان معنا نیست که آنها نمی خواهند تفریح ​​کنند یا قرار ملاقات بگذارند. “چند هفته پیش در بیرمنگام یک شب بیرون رفتیم و شورش بود، همه ما خماری داشتیم. بیوه ها می دانند که برای لحظه زندگی کنند.”

پس از همه برنامه ها، یک رویداد واقعی مانند آن برای دان نیز جذاب به نظر می رسید. او گفت: “من به نوعی در نقطه ای هستم که فکر می کنم به دنبال گروه های محلی هستم که امیدوارم بتوانم بروم و با کسی ملاقات کنم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)