دیسانتیس اکثریت 25 ساله محافظه کار دیوان عالی را مسخره می کند – RT World News

انتظار می رود فرماندار فلوریدا نامزدی خود را برای ریاست جمهوری این هفته اعلام کند

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که انتظار می رود دونالد ترامپ را برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال آینده به چالش بکشد، پیشنهاد کرده است که او می تواند بر دستیابی به اکثریت محافظه کار 7 بر 2 در دیوان عالی ایالات متحده نظارت کند. “یک ربع قرن دوام می آورد.”

دیسانتیس در سخنرانی روز دوشنبه در کنوانسیون ملی پخش کنندگان مذهبی در اورلاندو، فلوریدا، گفت که وجود دارد “شانس خوب” قاضی محافظه‌کار کلارنس توماس و ساموئل آلیتو، به ترتیب 74 و 73 ساله، در دو دوره ریاست‌جمهوری آینده نیاز به جایگزینی خواهند داشت. هم ترامپ و هم جو بایدن، رئیس جمهور کنونی، از نظر قانون اساسی فقط واجد شرایط یک دوره دیگر در کاخ سفید هستند.

بنابراین ممکن است در این هشت سال، ما فرصت تقویت عدالت را داشته باشیم. دیسانتیس گفت و افزود که اگر “بهبود با دیگران” می توان ساخت، “شما اکثریت محافظه کار 7-2 ​​در دیوان عالی خواهید داشت که ربع قرن طول می کشد.”


دیزنی در حال «تخریب» فرماندار فلوریدا - ترامپ

دیسانتیس همچنین پیشنهاد کرد که ممکن است در طول دولت بعدی، سونیا سوتومایور، 68 ساله و النا کاگان، 63 ساله، جایگزین قضات لیبرال منصوب شده توسط اوباما شوند. قضات به صورت مادام العمر یا تا زمانی که تصمیم به بازنشستگی بگیرند، به عنوان رئیس جمهور در دیوان عالی منصوب می شوند. دادگاه در حال حاضر با اکثریت 6-3 محافظه کار است.

فرماندار فلوریدا که اخیراً بر ممنوعیت اکثر سقط جنین ها در ایالت سان شاین پس از شش هفته نظارت کرده است، همچنین به یکی دیگر از قاضی محافظه کار دادگاه عالی، جان رابرتز، که سال گذشته در کنار جناح لیبرال دادگاه در مورد حقوق سقط جنین بود، انتقاد کرد.

“اگر کلارنس توماس را با شخصی مانند رابرتز یا کسی مانند آن جایگزین کنید، در واقع خواهید دید که دادگاه به سمت چپ حرکت می کند و شما نمی توانید این کار را انجام دهید.” دیسانتیس به آنچه که واشنگتن پست به عنوان یک توضیح داد استدلال کرد “تند” حضار.

گزارش ها حاکی از آن است که انتظار می رود دیسانتیس این هفته به طور رسمی کارزار انتخاباتی خود را اعلام کند. انتظار می‌رود پلتفرم او بازتاب قوانین ایالتی راست‌گرای او در فلوریدا باشد، که شاهد آن بوده است که فرمانداری‌اش حقوق دگرباشان جنسی را سرکوب کرده، قوانینی را وضع کند که حقوق افراد ترنس‌جندر را هدف قرار دهد، قوانین اسلحه را کاهش دهد، و همچنین ممنوعیت شش هفته‌ای سقط جنین را اجرا کند. که او در روز دوشنبه از آن برای حضار محافظه کار دفاع کرد “کار درست است.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: