جمهوریخواه توضیح می دهد که چرا می خواهد بایدن را استیضاح کند – RT World News

نماینده مجلس جورجیا همچنین می خواهد مدیر FBI، رئیس وزارت دادگستری و رئیس اداره مهاجرت را برکنار کند.

مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره، روز پنجشنبه سه ماده استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را معرفی کرد و او را به نقض قانون اساسی متهم کرد. “تهدید مستقیم” به امنیت ملی

سیاست‌ها، دستورات و اظهارات او پیرامون مرز جنوبی قوانین ما را نقض کرده است. گرین، یک جمهوری خواه جورجیا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل، دموکرات ها را متهم کرد “واضح” نادیده گرفتن وظیفه در حمایت از قانون اساسی و اجرای صادقانه قوانین ایالات متحده، و تلاش از زمان تحلیف تا “به طور سیستماتیک این کشور را نابود کنید.”

این قطعنامه 9 صفحه ای، بایدن را به زیر پا گذاشتن وظیفه و سوء استفاده از قدرت مرتبط با هجوم گسترده مهاجران از مرز مکزیک متهم می کند. گرین خاطرنشان کرد، علاوه بر میلیون ها نفری که اجازه داشتند درخواست پناهندگی بدهند و به ایالات متحده راه یافته بودند، سیاست های مرزی بایدن به کارتل های مواد مخدر مکزیکی اجازه داد کشور را با فنتانیل پر کنند.

علاوه بر این، این نماینده مجلس مدعی شد که دولت ایالات متحده به نحوی توانسته است ارتباط خود را با حدود 85000 کودک بدون همراهی که به طور غیرقانونی وارد کشور شده بودند، از دست بدهد، و این نگرانی ها در مورد قاچاق کودکان و کار برده را افزایش داده است.

جوزف رابینت بایدن برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا مناسب نیست و باید استیضاح شود. او استدلال کرد.

این سومین باری است که گرین استیضاح بایدن را مطرح می کند. چند روز پس از تحلیف خود، جمهوری خواه جورجیا با بایدن تماس گرفت “ناشایست برای تصدی پست” به دلیل اینکه “طولانی و آزاردهنده” الگوی “سوء استفاده از قدرت” زمانی که او معاون باراک اوباما بود، از جمله معاملات تجاری فاسد در اوکراین.


چراغ سبز بایدن در مرز مکزیک مستقر شد

دومین قطعنامه استیضاح گرین در اوت 2021 ارائه شد و بایدن را به ایجاد بحران امنیت ملی در مرز جنوبی و سوء مدیریت در خروج ایالات متحده از افغانستان متهم کرد.

در طول آنچه او دوبله کرد “هفته استیضاح” گرین همچنین به دنبال برکناری وزیر امنیت داخلی الخاندرو مایورکاس بوده است اجازه دادن به تروریست ها و قاچاقچیان انسان از مرزهای ما و امتناع از رعایت قوانین مهاجرتی آمریکا. او همچنین مریک گارلند، دادستان کل آمریکا را متهم کرده است که از اف بی آی به عنوان نیروی پلیس شخصی بایدن، کریستوفر رای، رئیس اف بی آی برای کار کردن استفاده می کند. “جنگ با آمریکایی هایی که دشمنان رژیم بایدن تلقی می شوند” و متیو گریوز، دادستان ایالات متحده به دلیل “آزار و شکنجه” و نقض حقوق آمریکایی هایی که در شورش 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده متهم شدند.

گرین در پاسخ به منتقدانی که قطعنامه‌های استیضاح او را سیاسی می‌خواندند، به این واقعیت اشاره کرد که دموکرات‌ها در زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، دو استیضاح سیاسی را علیه او آغاز کردند که هر دو در سنا شکست خوردند. نظرسنجی اخیر راسموسن نشان می دهد که 71 درصد از جمهوری خواهان خواهان استیضاح بایدن هستند، اما تنها 14 درصد فکر می کنند که مجلس اکثریت جمهوری خواهان واقعاً آن را دنبال خواهد کرد.