تیراندازی دسته جمعی در مرکز خرید تگزاس جان هشت نفر را گرفت – RT World News

به گفته مقامات، مردی بعدازظهر شنبه در یک مرکز خرید در آلن، تگزاس تیراندازی کرد و هشت نفر را کشت و هفت نفر را زخمی کرد. مظنون به ضرب گلوله نیروهای انتظامی کشته شد.

این حمله در Allen Premium Outlets، یک مرکز خرید بزرگ در شهر، در حومه شمالی دالاس رخ داد. پلیس گفت که یک افسر در حال پاسخ به یک تماس نامربوط بود و صدای تیراندازی شنید. “افسر مظنون را درگیر کرد و تهدید را خنثی کرد.” اداره پلیس آلن در بیانیه ای اعلام کرد.

جاناتان بوید، رئیس آتش نشانی آلن گفت که 9 قربانی در بیمارستان بستری شدند، اما دو نفر بر اثر جراحات جان خود را از دست دادند. وی افزود که سه “در حال جراحی وخیم هستند و چهار نفر در وضعیت پایدار هستند.”

بر اساس ویدئو و عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، تیرانداز مرد بوده و در جریان این حمله از لباس‌های مشکی و عینک آفتابی استفاده کرده است. سی‌ان‌ان گزارش داد که به نظر می‌رسید او به یک تفنگ نیمه خودکار به سبک AR-15 با چندین خشاب مسلح شده بود و زره بدن به تن داشت.

“امروز یک روز غم انگیز برای شهر آلن، شهروندان ما، دوستان و بازدیدکنندگان ما که در فروشگاه های پریمیوم آلن بودند، است.” کن فولک، شهردار آلن گفت. آلن شهری پرافتخار و امن است که خشونت بی‌معنای امروز را تکان‌دهنده‌تر می‌کند.»

بیشتر بخوانید:
آخرین تیراندازی دسته جمعی آمریکا پنج کشته بر جای گذاشت

این تراژدی یک هفته پس از آن اتفاق افتاد که مردی پنج همسایه خود را در کلیولند تگزاس به ضرب گلوله کشت. مظنون پس از چهار روز تعقیب و گریز دستگیر شد.

در ماه مارس، یک تیراندازی دسته جمعی در یک مدرسه مسیحی در نشویل، تنسی رخ داد که در آن شش نفر کشته شدند. پلیس پس از حضور در صحنه به ضارب شلیک کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: