توییتر در حال بازیابی تیک آبی برای کاربران با ۱ میلیون دنبال کننده: گزارش

توییتر در حال بازیابی تیک آبی برای کاربران با ۱ میلیون دنبال کننده: گزارش

ایلان ماسک گفت که “شخصا” برای تایید پولی برخی افراد مشهور پرداخت می کند

چند روز پیش توییتر تیک آبی قدیمی را از تمامی حساب ها حذف کرد. با راه‌اندازی سرویس اشتراک پولی Twitter Blue، تنها کاربرانی که مشترک شده‌اند می‌توانند یک علامت آبی در جلوی نام خود و همچنین دسترسی به برخی ویژگی‌های کاملاً جدید داشته باشند. به دلیل این پیشرفت، بسیاری از افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته در دامنه‌های مختلف، علامت تأیید اعتبار مورد علاقه خود را از دست داده بودند. با این حال، اکنون، به نظر می رسد که مالک جدید سایت میکروبلاگینگ، ایلان ماسک، برای افرادی که در این سرویس ثبت نام نکرده اند، استثناهایی قائل شده است. گزارشی در رولینگ استون، به نظر می رسد که او نشان آبی کاربران را با بیش از یک میلیون دنبال کننده بازسازی کرده است.

چندین کاربر که حداقل یک میلیون دنبال کننده توییتر دارند، امروز متوجه شدند که تیک آبی که تا جمعه 20 آوریل داشتند، به حساب هایشان بازگشته است. اما چک‌های آبی که بازیابی شده‌اند نشان می‌دهند که حساب‌ها تأیید شده‌اند، زیرا آنها برای Twitter Blue پرداخت می‌کنند. بازیگران بالیوودی مانند آلیا بات و شاهرخ خان، بازیکنان کریکت ویرات کوهلی، ام اس دونی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، و میلیاردر بیل گیتس، که به دلیل آپدیت جدید تیک آبی خود را نیز از دست دادند، علامت آبی را در نمایه خود دارند. اگرچه مشخص نیست که آیا آنها برای تأیید هزینه پرداخت کرده اند یا خیر.

8ab1tv9

عمر عبدالله، وزیر سابق جامو و کشمیر نیز در توییتر به همین موضوع اشاره کرد. او گفت: “ظاهراً من برای توییتر بلو پول پرداخت کرده ام و به آنها یک شماره تلفن داده ام تا تأیید کنند، جز اینکه این کار را نکرده ام. آقای ماسک آیا شما هم برای من پول می دهید؟”

در یک اتفاق عجیب، حتی نمایه‌های افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته که دیگر نیستند، یک علامت تأیید شده در کنار حساب خود دارند که نشان می‌دهد آنها در ویژگی جدید تأیید پولی مشترک هستند. هنگامی که روی نشان آبی سوشما سواراج وزیر سابق امور خارجه هند، سوشانت سینگ راجپوت، عرفان و ریشی کاپور، بازیگران، سوشانت سینگ راجپوت، در این متن می‌خوانید: «این حساب تأیید شده است زیرا آنها مشترک توییتر بلو هستند و شماره تلفن خود را تأیید کرده‌اند. مایکل جکسون خواننده، کوبی برایانت بسکتبالیست، شین وارن بازیکن کریکت در میان بسیاری دیگر.

با این حال، همچنین لازم به ذکر است که بنیانگذار توییتر، جک دورسی، که 6.5 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم دارد، هنوز نشان آبی را در کنار نمایه خود ندارد.

پیش از این، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، اعلام کرده بود که برای حفظ چک مارک، اشتراک توییتر آبی برخی از افراد مشهور را «شخصاً پرداخت می‌کند». اینها شامل لبرون جیمز ستاره بسکتبال، ویلیام شتنر ستاره پیشتازان فضا و استفن کینگ نویسنده است. این پس از آن صورت گرفت که آنها به طور عمومی اعلام کردند که برای سرویس پولی ثبت نام نمی کنند.