ترامپ خواستار عدم پرداخت بدهی ایالات متحده شد – RT World News

رئیس جمهور سابق گفت که دولت مانند “ملوانان مست” پول خرج می کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت، جمهوری‌خواهان باید به دولت فدرال اجازه بدهند که بدهی ۳۱ تریلیون دلاری خود را در صورتی که دموکرات‌ها با آن موافقت نکنند، نکول کند. “عظیم” کاهش هزینه ها، و از جمهوری خواهان خواسته شد که در مذاکرات برای افزایش سقف بدهی، موضع سخت تری اتخاذ کند.

در سخنرانی در یک رویداد تالار شهر که چهارشنبه شب توسط سی ان ان برگزار شد، از ترامپ پرسیده شد که قانونگذاران چگونه باید به بحران قرضه قرض الحسنه رسیدگی کنند، زیرا دو حزب بزرگ در تلاش برای رسیدن به توافق بر سر حد وام فدرال هستند که در حال حاضر 31.4 تریلیون دلار است.

من به جمهوری‌خواهان، نمایندگان کنگره، سناتورها، می‌گویم، اگر کاهش‌های گسترده به شما ندهند، باید یک پیش‌فرض انجام دهید.» ترامپ گفت و افزود که معتقد است «دموکرات‌ها کاملاً تسلیم خواهند شد» قبل از اینکه اجازه دهند این اتفاق بیفتد.

ترامپ در ادامه به انتقاد از دولت پرداخت “پول خرج کردن مانند ملوانان مست” و از مسئولان خواست تا بودجه ها را کاهش دهند و بدهی ها را کاهش دهند و هشدار دادند که “کشور ما توسط افراد احمق ویران می شود.”

زمانی که کیتلان کالینز میزبان، رهبر سابق را در مخالفت قبلی خود با استفاده از سقف بدهی به عنوان یک مورد تحت فشار قرار داد “گوه مذاکره،” ترامپ به سادگی پاسخ داد: آن زمان من رئیس جمهور بودم.» وی در پاسخ به این سوال که چرا موضع او تغییر کرده است، گفت: “چون الان من رئیس جمهور نیستم” جلب خنده از مخاطبان CNN.


بایدن از شهرت آمریکا می ترسد

عدم پرداخت بدهی آمریکا به این معنی است که دولت قادر به انجام تعهدات معوقه خود از جمله پرداخت های رفاهی، بهره بدهی های موجود و حتی چک حقوق اعضای خدمت سربازی نیست. طبق گزارش دفتر بودجه کنگره، هزینه های فدرال در حال حاضر حدود 1.4 تریلیون دلار از درآمدها فراتر رفته است، کسری که باید با استقراض پوشش داده شود.

با این حال، زمان برای کنگره و کاخ سفید رو به اتمام است، زیرا جانت یلن، وزیر خزانه داری هشدار داد که اگر قانونگذاران نتوانند به توافقی برای افزایش سقف بدهی دست یابند، دولت ممکن است قادر به پرداخت صورت حساب های خود در ماه آینده نباشد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: