ترامپ از اوکراینی‌ها و روس‌ها می‌خواهد که از مردن دست بردارند – RT World News

رئیس جمهور سابق همچنین استدلال کرد که محموله های تسلیحاتی ایالات متحده به کی یف باعث کمبود مهمات پنتاگون شده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده از بیان اینکه آیا طرفدار طرف خاصی در مناقشه روسیه و اوکراین است یا خیر، امتناع کرد و اعلام کرد که ترجیح می‌دهد به طور کامل به خونریزی پایان دهد. ترامپ روز چهارشنبه در یکی از سالن‌های شهر سی‌ان‌ان در نیوهمپشایر همچنین تاکید کرد که واشنگتن مهمات زیادی به کیف می‌دهد.

کیتلان کالینز از CNN از او پرسید که آیا می‌خواهد؟ “اوکراین در این جنگ پیروز می شود” ترامپ که برای دور دوم ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی دارد، پاسخ داد: “من به برد و باخت فکر نمی کنم.”

من فکر می کنم از نظر حل و فصل آن، از کشتن این همه مردم و فروپاشی این کشور دست برداریم.» رئیس جمهور سابق گفت.


ترامپ جدول زمانی را برای پایان دادن به درگیری اوکراین تعیین می کند

وقتی کالینز در این مورد تحت فشار قرار گرفت، ترامپ افزود: «آنها دارند می میرند، روس ها و اوکراینی ها. می‌خواهم از مردن دست بردارند.»

او از میزان کمک های نظامی ارائه شده به کیف توسط پنتاگون انتقاد کرد. ما برای خود مهمات نداریم [and yet] ما خیلی چیزها را تقدیم می کنیم.» او گفت. ترامپ همچنین گفت که از اروپا می خواهد “پول بیشتری جمع کنید” برای اوکراین و “برابر کردن” کمک های مالی آن در مقایسه با کمک های ارائه شده توسط واشنگتن.

ترامپ اصرار داشت که این کار را خواهد کرد “آیا آن جنگ در یک روز پایان یافت” اگر او رئیس جمهور بود، قول داد در صورت انتخاب شدن در سال 2024 با ولادیمیر پوتین روسای جمهور روسیه و ولادیمیر زلنسکی از اوکراین دیدار کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: